کد خبر: ۱۸۲۹۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
پدرو رودريگس اظهارات اخير سپ بلاتر، رئيس فيفا در دانشگاه آکسفورد در خصوص مقايسه‌ ليونل مسي و کريستيانو رونالدو را بي‌احترامي به ستاره پرتغالي کهکشاني‌ها دانست.

به گزارش تسنيم،پدرو به بلاتر براي اينکه به عنوان يک هوادار فوتبال بازيکنان مورد علاقه خودش را داشته باشد حق داد اما تاکيد کرد که او در اظهاراتش در خصوص کريستيانو رونالدو زياده‌روي کرده است. وي اظهار داشت: من از عباراتي که بلاتر در مورد کريستيانو رونالدو به کار برد خوشم نيامد و به نظر من رفتار او در اين مورد ناشايست بود.

پدرو که با نشريه مارکا گفت‌وگو مي‌کرد، افزود: بايد براي تمامي بازيکنان احترام قائل بود. اين را که بلاتر حق دارد گزينه‌هاي مورد علاقه خاص خودش را داشته باشد درک مي‌کنم که به آنها هم بايد احترام گذاشت اما کاري که او انجام داد شايسته نبود.

بلاتر ماه گذشته در مراسمي در دانشگاه آکسفورد در مورد کريستيانو رونالدو گفت او فرمانده‌اي در زمين بازي است که البته بيش از مسي وقت خود را در آرايشگاه‌ها سپري مي‌کند.

پدرو در ادامه با ابراز اميدواري نسبت به پيروزي مسي در کورس کسب توپ طلاي فيفا براي پنجمين سال متوالي، تصريح کرد: اين بار انتخاب کار سختي است اما من اميدوارم که مسي ببرد چون او نه تنها هم‌تيمي‌ام است و به عقيده من در دنيا بهترين است.

در اين فصل از رقابت‌ها با توجه به درخشش و فرم ايده‌آلي که الکسيس سانچس و نيمار داشته‌اند، پدروي 26 ساله مانند فصول گذشته فرصت حضور در ترکيب بارسلونا را به دست نياورده است که اين موضوع سبب انتشار شايعاتي در خصوص جدايي وي از جمع آبي‌واناري‌ها شده است.

وي با تکذيب اين موضوع خاطرنشان کرد: من بايد در بارسلونا صبور بمانم تا زماني که در تيم براي خودم جايي به دست آورم. هرگز به ترک بارسلونا فکر نکرده‌ام. در حال حاضر تماماً روي بارسلونا تمرکز کرده‌ام. اينکه اين وضعيت مرا نگران مي‌کند درست است چون جام جهاني در حال نزديک شدن است و من مي‌‌خواهم براي آن رقابت‌ها خودم را روي فرم نگه دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها