کد خبر: ۱۸۳۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از جهان؛ بهرام رادان و مهتاب کرامتی سفرای حسن نیت یونیسف در ایران هستند و مدتی است در برنامه های مختلفی برای دفاع از شعارهای یونیسف شرکت می کنند از جمله بازدید از کودکان افغانی و حتی تبلیغ شیر مادر.

در این که هر گونه رفتار و برنامه ای که کمکی به جریان فعالیتهای بشر دوستانه و یاری کودکان محروم جهان منجر شود چه در لوای این سازمان جهانی و چه غیر از آن پسندیده است حرفی نیست اما این روزها جای یک سئوال همچنان در ذهن مخاطب هوشمند باقی است.
این که آیا همیشه باید مبتنی بر تفکر یونیسف حرکت کرد یا مبتنی بر تفکر فطری انسانی؟
 


آیا خانم کرامتی همان قدر که در جریان اهمیت شیر مادر و تبلیغ آن از سوی یونیسف همکاری تبلیغی نمود و کلی خبرساز شد در جریان مرگ و میر هولناک کودکان سومالی آن هم از شدت قحطی و گرسنگی نمی توانست قدمی هر چند کوچک بردارد که بتواند قشر بیشتری از مردم را به سمت کمک به این نیازمندان ترغیب کند؟
 

یا حتماً لازم است جناب رادان از طرف جایی هماهنگ باشد تا بخواهد دست نیازمندی را بگیرد؟ چه کسی است که نداند فعالیت های انسان دوستانه این گروه از افراد جامعه چقدر می تواند برای این مردم مفید و یاری کننده باشد؟


البته خداوند از جایی که می داند و از بین همان مردمی که معلوم است و پیش از این بارها سفیر حسن نیت بودن خود را در جهان الهی  نشان داده اند ملت مظلوم و ستمدیده سومالی را یاری خواهد کرد.

و با تشکر از انسان دوستی هماهنگ شده دوستان بازیگر باید اذعان کرد نمی توان خیلی به این کارهای هماهنگ شده با نهاد های جهانی و در ژست های ژورنالیستی دل بست و خیلی از آن انتظار اجر و مزد آخرتی داشت زیرا به قول شاعر: آنچه از دل بر آید بر دل نشیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
بعد زلزله منجیل در همه جا شروع شد به جمع اوری کمک .
---------------
یادمه از کسانی که مقادیر زیادی کمک بخصوص نقدی در خارج و لس انجلس جمع و هاپولی کردن شخص فریدون فرخزاد بود:
نکته در ان سالها نشریه و کانال تلوزیونی تهرانجلسی نبود که به فرخ زاد لقب دزد و شارلاتان دادند . اتهام وی جمع اوری و هاپولی مقدار زیادی دلار بالای 100 هزار دلار بود .
--------------------
در این ایام شبکه من و تو برنامه ای در خصوص فرخزاد پخش میکند که اشاره به زلزله منجیل و دزدی وی نمیکند . یا بختیار و دریافت پول از صدام .
-----------------
مقاله ای در ایام موشک باران در کیهان هوائی که 3 شنبه ها با ان کاغذ جالبش چاپ میشد یادم نمیرود بخصوص کاریکاتور ان :
نکته :
کاریکاتور بختیار ( بت سلطنت طلبان ) را روی 1 تاب ( تاب حزب بعث) در حال سواری نشان میداد .
متن مقاله سرزنش طیف سلطنت طلب و ابراز ملی گرائی توسط ربع پهلوی بود و اینکه رضا پهلوی حالا گفته بود اگه ایران بیام دست بسیجی ضد بعث و صدام را ماچ میکنم . و کاری که بختیار کرد ( اشاره به سفر به بغداد ) بسیار عمل کثیف و دور از ملی گرائی بود.
--------------
این روزها حتی ربع پهلوی ان نطق را فراموش و از بختیار که ارزشی برای خاندان پهلوی قائل نبود دفاع میکند .
--------------------
اما منظورم تناسب فرخزاد با هنرمندان خیر نبود اما خدا نکند 1 نفر صندوقی شود و از ایتام بدزد .
--------
یا حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها