کد خبر: ۱۸۳۹۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۲
به آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایران توجه کنید

598؛  یک استقلالی به ذوب آهن پیوست

کامران شیرزادی مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن گفت:مهران قاسمی دیروز سه شنبه با عقد قراردادی دو ساله به ذوب آهن پیوست.گفتنی است قاسمی پيش از بازی در استقلال سابقه عضویت در تیم استيل آذين را نیز در کارنامه دارد.این بازیکن در جمع دیگر بازیکنان اضافه شده به تیم ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور به میدان خواهد آمد.


جدایی هادی از دایی


هادی نوروزی و رضا محمدی دو بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس مدنظر نفت تهران قرار گرفته و با این تیم به توافقات اولیه رسیده‌اند. هادی نوروزی بازیکن استراتژیک یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم است و رضا محمدی هم قرار است نیمکت‌نشین بیراوند گلر جوان نفت باشد و البته در صورت لزوم (با توجه به درگیری بیراوند در مسابقات امیدهای آسیا) به میدان برود. البته پرسپولیسی‌ها به نحو مذاکره نفت با این بازیکن اعتراض دارند.

نوروزی نه حاتمی می‌آید


آیا رضا نوروزی بالاخره پرسپولیس می‌شود؟ پاسخ مثبت نیست یا حداقل مثبت به نظر نمی‌رسد. نفتی‌ها که دو بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند درباره آزاد کردن نوروزی به جمع‌بندی نرسیدند اگر چه یحیی گل محمدی مشکلی با جدایی نوروزی نداشت. اینطور که از باشگاه پرسپولیس برمی‌آید قرمزها فرزاد حاتمی را استخدام می‌کنند بازیکنی که البته حضورش در این پرسپولیس کمی عجیب است چون خصوصیات مشترکی با سیدصالحی دارد.

کرار در راه تراکتور


جاسم کرار هافبک جنجالی تیم ملی عراق در بازی شب گذشته تیمش مقابل اندونزی موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد. کرار که دوباره مورد توجه تراکتورسازی قرار گرفته در حالی با مسوولان این تیم  مذاکره می‌کند که امروز یک روزنامه ورزشی خبر از شکایت یک زن از وی داده بود، خبری که صحتش را باید از مسوولان تراکتور پرسید. کرار بعد از جدایی از تراکتور به استقلال رفت و از آنجا به شاهین بوشهر و عراق بازگشت. با توجه به نیاز جلالی به خرید هافبک کرار گزینه خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.


معاوضه احتمالی حدادی‌فر و قاضی


باشگاه ذوب آهن کماکان به  دنبال بازگردانند محمد قاضی است، مهاجمی که بهترین دوران فوتبالی‌اش را در فولادشهر سپری کرد و با توجه به خریدهای استقلال به بازگشت بی‌علاقه نیست. گفته می‌شود باشگاه استقلال برای آزاد کردن قاضی پیشنهاد معاوضه وی را با قاسم حدادی‌فر مطرح کرده، هافبک ملی‌پوش ذوب آهن که قطعا به کار استقلال هم خواهد آمد؛ شاید بیشتر  از قاضی. گفتنی پرسپولیسی ها هم به شدت به دنبال حدادی فر بوده اند حتی در اول فصل این بازیکن با پرسپولیس قرارداد امضاء کرده بود.

عنایتی وسوسه شده است


رضا عنایتی مهاجم صبای قم که به همراه تیمش در اردوی کیش به سر می‌برد با پیشنهادات چند تیم متمول وسوسه شده است. عنایتی که گفته می‌شود از مس کرمان، راه آهن و یکی دو تیم دیگر پیشنهاد دارد امروز به مسوولان صبا اولتیماتوم داده که اگر مطالباتش پرداخت نشود از صبا می‌رود.


همه در انتظار مبعلی
ایمان مبعلی و حضورش در استقلال یکی از معماهای فصل نقل و انتقالات استقلالی‌ها منتظرند ببیند این بازیکن بالاخره کی به تیم سابقش برمی‌گردد و البته خیلی‌ها هم دلیلی برای خوشبینی در مورد این موضوع ندارند به نظر شما مبعلی استقلال می‌شود؟

116

گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها