کد خبر: ۱۸۳۹۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۳۰ آبان ۱۳۹۲
علي دوستي مهر سرمربي تيم ملي جوانان درباره ديدار مقابل تيم ملي ايتاليا به نکاتي اشاره کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سرمربي تيم ملي جوانان درباره بازي گفت: بازي بسيار سنگيني بود و فشار مناسبي به بازيکنان تيم ملي جوانان وارد شد. بازي در هواي سرد و باراني انجام مي شد و بازيکنان ايران در شرايط سختي قرار گرفته بودند و هدف ما هم همين بود که بازيکنان شرايط سخت را تجربه کنند.

وي ادامه داد: در حاليکه قرار بود ايتاليا با تيم ملي زير20 سالش به مصاف ايران بيايد، آنها با تلفيقي از تيم ملي زير20 سال و تيم اميدشان به بازي آمدند. در اروپا رده سني 21 سال، براي خودش مسابقات مجزايي دارد و براي رقابتهاي اروپايي آماده مي شوند. قبل از بازي قرار بود که دو تيم سه تعويض بيشتر انجام ندهند اما با صحبتهايي که انجام شد، قرار شد ايتاليا در نيمه اول با تيم زير20 سال و در نيمه دوم با تيم زير21 سالش بازي کند و ما هم هر تعداد که خواستيم تعويض انجام دهيم. به همين دليل در نيمه اول که با تيم ملي زير20 سال بازي کرديم، يک بر صفر شکست خورديم اما در نيمه دوم بازيکنان تيم زير21 سال ايتاليا وارد زمين شدند و سرمربي تيم 11 بازيکن ايتاليا را عوض کرد و در نيمه هم 4 گل از ايتاليا دريافت کرديم.

دوستي مهر در ادامه گفت: تيم ملي جوانان سال آينده بايد با بازيکنان زير19 سال در رقابتهاي مرحله نهايي شرکت کند و به همين دليل بازيکناني که از يک سال زودتر براي رقابتها آماده مي شوند 18 ساله هستند در تيم حضور دارند و حتي 4 بازيکن تيم ملي نوجوانان زير17 سال را هم در اردو داريم که 17 سال يکي و دو ماه دارند. اختلاف سني بازيکنان ما درنيمه اول با تيم زير20 سال ايتاليا دو سال و در نيمه دوم سه سال بود. البته مي شد بازي را بست و دفاعي بازي کرد اما تيم هايي که من هميشه آنها هدايت مي کنم فوتبال رو به جلو بازي مي کنند و هرگز اهل عقب نشيني نيستند. از اينکه جوانان ايران 5 گل دريافت کرده اند نگران نيستم چون نقاط ضعف و قوت تيم به خوبي مشخص شد و از اين بابت اين بازي بسيار به ما کمک کرد. سال گذشته با تيم ملي زير17 سال در جام جهاني کوچک با تيم ملي زير19 سال ايتاليا بازي کرديم و در نيمه اول دقيقا مقابل همان تيم قرار گرفتيم. پخش بازي از شبکه راي اسپورت ايتاليا هم نشان داد که چقدر ايتاليايي به فوتبال پايه توجه دارند و تماشاگر زيادي هم براي ديدن اين بازي به ورزشگاه آمده بودند.

سرمربي تيم ملي جوانان در بازي فردا گفت: امروز تمرين ريکاوري داريم و بازيکناني که ديروز بازي کرده اند تمرين سبک و کششي دارند و با ساير بازيکنان تمرينات تاکتيکي را انجام مي دهيم و بعدازظهر استراحت مي کنيم. براي بازي دوم حريفاني به ما پيشنهاد شد که البته کادرفني تصميم گرفت که با يک تيم بزرگسال و کالچويي بازي کند و در حال مذاکره هستيم تا با تيم ورونا بازي کنيم. اگر ورونايي ها موافقت کنند ساعت 17:30 فردا جمعه به مصاف تيم ورونا مي رويم که در حال حاضر با 22 امتياز در رده ششم جدول کالچو و بالاتر از تيم هايي چون جنوا، لاتزيو، ميلان، آتالانتا، پارما و اودينزه قرار دارد. البته اين بازي هنوز نهايي نشده است ودر حال مذاکره هستيم که اميدوارم اين بازي قطعي شود.

دوستي مهر در پايان گفت:پس از بازگشت از ايتاليا به سرعت اردوي استعداديابي را تشکيل مي دهيم و از سراسر کشور در رده زير 19 سال استعداديابي مي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها