کد خبر: ۱۸۳۹۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي گفت: بهترين تيم فوتبال ساحلي تاريخ ايران در حال درخشش در عرصه بين‌المللي است.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مارکو اوکتاويو درباره پيروزي تيم ملي ساحلي برابر روسيه و برزيل گفت: دو تيمي را برديم که از ابرقدرت هاي فوتبال ساحلي جهان هستند. براي درخشش در جام جهاني تاهيتي 2013 از دو سال پيش برنامه ريزي مان را آغاز و سخت کار کرديم تا واقعيت فوتبال ساحلي ايران را به جهانيان نشان دهيم. در جام جهاني تا مرحله يک چهارم نهايي پيش رفتيم و حتي مي توانستيم روسيه را در يک چهارم نهايي شکست دهيم و با يک نتيجه نزديک بازي را واگذار کرديم اما در جام بين قاره اي توانستيم آن شکست تلخ را جبران کنيم و با روحيه بسيار خوبي به مصاف برزيل برويم.

وي درباره بازي با برزيل گفت: اين بازي براي من که يک برزيلي هستم ، بازي ويژه اي بود اما چون در ديدار مقابل روسيه اخراج شده بودم، از روي سکو بازي را ديدم. عباس هاشم پور مربي تيم ملي به جاي من بسيار خوب کار کرد و جاي مرا روي نيمکت پر کرد. من از روي سکو نکات فني را تذکر مي دادم و هاشم پور استراتژي بازي را در دقايق و لحظات مختلف خوب به بازيکنان منتقل کرد و به خوبي نبض بازي از سوي تيم ملي ايران کنترل شد.

اوکتاويو عنوان کرد: اين پيروزي براي فوتبال ساحلي ايران موفقيت بسيار بزرگي و تاريخي است و جا دارد از فدراسيون فوتبال و دپارتمان فوتبال ساحلي به خاطر حمايت هاي ويژه شان تشکر کنم. بازيکنان تيم ملي ايران به اين خودباوري رسيده اند که حتي مي توانند قهرمان جهان را در جام جهاني قبلي و قهرمان چند دوره جام جهاني و رکورددار قهرماني در جهان را شکست دهند. اين بهترين تيم فوتبال ساحلي تاريخ ايران است که در حال درخشش است.

اکتاويوي برزيلي درباره احساسش از اينکه تيم ملي کشورش را شکست داده گفت: تاريخ چهارشنبه شب براي من تکرار شد چرا که 10 سال پيش با تيم ملي فوتبال ساحلي پرتغال، برزيل را شکست داده بودم و خوشحالم که براي دومين بار اين اتفاق با ايران رخ داد. به هر جهت من يک مربي حرفه اي هستم و در عالم فوتبال هم پيش مي آيد که مربيان يک کشور، سرمربي يک کشور ديکر مي شوند و ممکن است تيم ملي کشورشان را ببرند. به يک نکته هم دوست دارم اشاره کنم. همه تيم ها با بازيکنان اصلي شان به رقابت ها آمده اند و من که پروفايل همه تيم هاي مطرح جهان را در اختيار دارم و آنها را براي آناليز زير نظر دارم، متوجه شده ام که همه تيم ها با قدرت به رقابت هاي بين قاره اي آمده اند.

سرمربي تيم ملي در پايان درباره بازي امروز با ايتاليا گفت: با ايتاليا دو بار در تهران بازي کرده و آنها را شکست داده بوديم اما نبايد فراموش کرد که ايتاليا ميزبان جام جهاني 2011 بوده و تيم بسيار خوب و حرفه اي است. براي قهرمان شدن در يک تورنمنت نبايد هيچ تيمي را دست کم گرفت و امروز هم مي رويم تا با شکست دادن ايتاليا به عنوان تيم اول به مرحله بعد صعود و به بازنده ديدار امارات و سوئيس برخورد کنيم. صعودمان به مرحله نيمه نهايي قطعي شده است اما مي خواهيم اين صعود با سرگروهي همراه باشد تا راهمان براي صعود به فينال هموار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها