کد خبر: ۱۸۴۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
در روز های اخیر شیخ عیسی قاسم از سوی طرفداران و رسانه های طرفدار آل خلیفه مورد حمله و افترا قرار گرفته بود که این امر خشم و اعتراض مردم بحرین را در پی داشت.

به گزارش 598 به نقل خبرگزاری پانا، نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شکوه هر چه تمامتر به امامت شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز بحرین برگزار شد.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: این منبر از زمانی که منبر نماز جمعه بوده است در مسیر دین و اصلاح فساد و حق و عدالت بوده است. اصلاح سیاسی و تامین خواسته های ملت تنها راه ماست و هیچ نظامی از این مسئله راه فراری ندارد. منبر نماز جمعه نمی تواند به همراهی ظالم بر علیه مظلوم عمل کند. این منبر نمی تواند در راستای فتنه و اغتشاش قدم بر دارد. زبان این منبر زبان توهین و  سب نیست.

این منبر منبر رسول الله است و هر کس در این منبر سخن براند باید مطمئن باشد که در مسیر رسول الله است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: من در برابر این ملت خجل زده هستم . این ملت بر گزدن من حقی دارد. من با هیچ کدام از جوانان مبارز که از جان و مال خود در این راه مایه گذاشتند برابری نمی کنم.

صحبت های شیخ قاسم با شعار مکرر "بالروح بالدم نفدیک یا فقیه" نماز گذاران همراه شد که این امر موجب شکسته شدن بغض شیخ قاسم گردید.

گفتنی است در روز های اخیر شیخ عیسی قاسم از سوی طرفداران و رسانه های طرفدار آل خلیفه مورد حمله و افترا قرار گرفته بود که این امر خشم و اعتراض مردم بحرین را در پی داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها