کد خبر: ۱۸۵۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۹ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طی دو هفته آینده در صحن مجلس در خصوص عزل و نصب‌های دانشگاهی از فرجی‌دانا سوال خواهد شد.
به گزارش 598، جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» در مشهد، در خصوص نحوه نظارت مجلس به عزل و نصب‌های صورت گرفته در دانشگاه‌ها تصریح کرد: به لحاظ قانونی سوالی با 36 امضا در خصوص این عزل و نصب‌ها که وزارت علوم در دانشگاه‌ها در حال انجام است به کمیسیون آموزش عالی ارجاع شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایندگان امضا کننده این سوال از پاسخ‌های فرجی دانا در خصوص عزل و نصب‌های صورت گرفته قانع نشدند این مورد به صحن فرستاده شد؛ بنابراین در دو هفته آینده در صحن مجلس در خصوص این عزل و نصب‌ها از فرجی دانا سوال خواهد شد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه فرجی دانا قبل از اینکه از مجلس رای اعتماد دریافت کند قول داده بود در عزل و نصب‌ها بی‌حاشیه عمل کند و فضای دانشگاه‌ها را آرام نگاه دارد، بیان داشت: امروز مشاهده می‌کنید که خلاف آن عمل کرده است و این انتصابات قابل قبول نیستند.

 

کریمی قدوسی افزود: به طور مثال مشاهده می‌شود بسیاری از دانشجویانی که به دلایل خاص مثل ترویج تفکر بهائیت از دانشگاه اخراج شده بودند از تعداد 184 مورد بیش از 130 مورد از آنان را به فضای دانشگاهی برگردانده است، بنابراین یکی از افرادی که چنانچه خود را اصلاح نکند استیضاح خواهد شد فرجی دانا خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها