کد خبر: ۱۸۵۸۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
امیر عابدینی در طول هفته گذشته رسما با پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس مواجه شد
شواهد و قراین حکایت از این دارد که تغییرات مدیریتی پرسپولیس در دستور کار وزیر ورزش  قرار گرفته و محمود گودرزی با جدیت تمام به دنبال پیدا کردن گزینه جانشینی محمد رویانیان است. تغییرات مدیریتی که البته در آینده ای نزدیک گریبانگیر آبی‌های پایتخت هم می‌شود و به حکومت مدیران عامل کنونی این دو باشگاه پایان می‌دهد. البته امور مربوط به تغییر و تحولات مدیریتی سرخ‌ها سرعت به مراتب بیشتری نسبت به رقیب سنتی‌اش دارد و به جرات می‌توان گفت که سردار رویانیان آخرین روزهای مدیریتی‌اش را در تیم پرطرفدار پرسپولیس تجربه می‌کند. مدیریتی که فقط و فقط ویترین نسبتا پر زرق و برقی از خودش به‌جا گذاشته و با شعارهای بعضا پوچ و البته بی پایه و اساس، ظرف دو سه سال گذشته پرطرفدارترین تیم آسیا را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده که قطعا تبعات آن گریبانگیر مدیران بعدی پرسپولیس می‌شود. وزیر جدید ورزش و جوانان با اطلاع از مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس و البته پشت پرده‌های مدیریتی پرسپولیس که بیشتر برای تحقق آمال و آرزوهای شرکای تجاری و شرکت‌های سرمایه گذاری نزدیک به سردار رویانیان گام برداشته، عزم خودش را برای انقلابی چشمگیر در این باشگاه جزم کرده تا خوان پر زرق و برق فعلی پرسپولیس برچیده شود و منافع شخصی که شیرینی دلچسبی به کام برخی چسبیده‌های فوتبال داده را از بیخ و بن قطع کند! محمود گودرزی که با وجود دغدغه‌های فراوان، سرو سامان دادن به وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در اولویت کاری خودش قرار داده، برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و البته مدیرعاملی سرخ‌ها با گزینه‌های مختلفی به‌صورت مستقیم و با واسطه وارد مذاکره شده است. از جعفر کاشانی که تمایل چندانی برای حضور در پرسپولیس نشان نداده تا حسین هدایتی که به محض انتخاب محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش دولت یازدهم، رایزنی برای جلب نظر وزیر و ورود به هیات مدیره سرخ‌ها را آغاز کرد. نکته جالب توجه اینکه عابربانک مقطعی سرخ‌ها به محض اطلاع از تغییرات مدیریتی پرسپولیس، از پرداخت قسط دوم پول عجمانی‌ها که به پرونده خلعتبری مربوط می‌شد، سر باز زد تا به ادعای خود سر بزنگاه و زمانی‌که مشکلات پرسپولیس و سردار رویانیان به اوج خودش رسید در نقش ناجی سرخ‌ها به قضیه ورود کند! البته با توجه به پیشینه هدایتی و اطلاع و آگاهی گودرزی از اهدافی که عابربانک فوتبال ایران در پشت پرده دنبال می‌کند، فرش قرمزی که هدایتی برای خودش پهن کرده بود خیلی زود، لول شد! اما در این بین جدی ترین گزینه که وزیر ورزش شخصا باب مذاکره با او را باز کرده، چهره نام آشنای فوتبال ایران است که اخیرا از مدیرعاملی داماش گیلان استعفا داده است.
مهندس امیر عابدینی که یکی از منتقدان پروپاقرص پرسپولیس بوده و هست و در باطن دل چندان خوشی از شیوه مدیریتی محمد رویانیان ندارد. امیر عابدینی در طول هفته گذشته رسما با پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس مواجه شد و صحبت‌های مفصلی را نیز با محمود گودرزی انجام داد که بیشتر به بررسی شرایط این روزهای پرسپولیس و مشکلات و معضلات مدیریتی این باشگاه مربوط می‌شد. نکته جالب توجه اینکه محمود گودرزی در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس نیز از عابدینی مشاوره گرفته و خواستار تدوین برنامه ای جامع از سوی مدیرعامل مستعفی داماش شده است. با توجه به این شرایط سردار رویانیان سایه سنگین امیر عابدینی را روی صندلی مدیرعاملی خودش احساس می‌کند و به نظر می‌رسد که به احتمال فراوان باید چمدان‌های خودش را ببندد تا راه برای ورود تیم مدیریتی جدید باز شود. البته نباید فراموش نکرد که برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس از جمله نامی، اکبری و جمشیدی نیز باید از مرکب سفیدی که به لطف ارتباط نزدیک با محمد عباسی سراغشان آمده بود، پیاده شوند! اتفاقاتی که دیر یا زود در پرسپولیس رخ می‌دهد و قطعا خزان مدیریتی چندین ساله این باشگاه را به رویشی سبز امیدوار می‌کند.
 

مردی که به زندگی برگشت
مجتبی محرمی بازیکنی که روزگاری نه چندان دور مرد شماره یک پرطرفدارترین تیم ایران بود و با نمایش خیره‌کننده‌اش در زمین هر علاقه‌مند به فوتبالی را وادار به تحسین می‌کرد، بعد از گرفتار شدن در دام اعتیاد و تباه شدن بخشی از دوران جوانی‌اش حالا به زندگی بازگشته و حاضر شده به خاطر دخترش به زندگی پاک برگردد. او حالا خواسته دخترش را اجابت کرده و به روزهای محبوبیت بازگشته است. وی که دردل‌های زیادی از دوره حضورش در فوتبال داشت البته به اشتباهات خودش هم اعتراف کرد. آنجا که قدر محبوبیت و شهرت خود را ندانست و به سمتی رفت که خیلی از فوتبالیست‌ها بعد از دوران فوتبال به آن سمت گرایش پیدا می‌کنند و زندگی شان را به سیاهی می‌کشانند. با این حال او به جوانان توصیه کرد راهش‌را نروند و وارد منطقه ممنوعه نشوند. محرمی‌در مورد دوران فوتبالش و اشتباهاتی که داشت گفت: به هر حال جوان بودیم و اشتباهات زیادی داشتیم. هر وقت مشکلی ایجاد می‌شد علی آقا(پروین) می‌آمد و ریش گرو می‌گذاشت تا مشکل ما حل شود. چندین بار این اتفاق افتاد. نمی‌خواهم به خاطرات بد گذشته برگردم. خیلی از خاطراتی که برای مردم مانده را من فراموش کرده‌ام. مثلا به خاطراتی از دعوا و درگیری‌هایی که داشتم نمی‌خواهم برگردم.این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط خانوادگی اش هم گفت: وقتی دخترم به همراه همسرم به انگلیس رفتند، دخترم یکسالش بود. بعد از 10 سال دوباره او را دیدم و الان که 14 سال دارد چند سال است او را ندیده ام. ولی به خاطر او حاضر شدم به بیمارستان بروم و ترک کنم. او از من خواست که این کار را بکنم و من هم به عشق دخترم این کار را کردم و الان دو ماه و پنج روز است که پاک هستم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها