کد خبر: ۱۸۶۱۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
ماهانه ۶۸میلیون، سالانه۸۱۶ میلیون تومان
رییس فدراسیون والیبال بی هیچ ترس و واهمه ای، رقم قرارداد محبوب ترین مربی خارجی ورزش ایران را در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد
بانک ورزش - محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در برنامه ورزش از نگاه 2 رقم دریافتی  موفق ترین مربی خارجی ورزش ایران را مشخص کرد.


به گزارش بانک ورزش، در این چند سال که تزریق بی رویه پول به فوتبال باعث شده شاهد انواع بی اخلاقی ها  از  دروغ گفتن ها و زیرمیزی گرفتن ها تا اتهام ها و ... در این رشته ورزشی باشیم، رییس فدراسیون والیبال که یکی از موفق ترین فدراسیون های تاریخ ورزش کشورمان را هم اداره می کند بی هیچ ترس و واهمه ای، رقم قرارداد محبوب ترین مربی خارجی ورزش ایران را در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام می کند.


  محمدرضا داورزنی در برنامه ورزش از نگاه دو گفت:« ما به ولاسکو ماهانه 17 هزار یورو بدون مالیات می پردازیم که با مالیات و دیگر هزینه هایش تا ماهی 23 هزار یورو برای ما هزینه دارد. البته او خیلی بیشتر از این ها برای ما می ارزد.»


این رقم یعنی قرارداد ولاسکو که این روزها توانسته برای ورزش ایران خوش بدرخشد هم مثل کروش میلیاردی است. او تقریبا سالانه نصف قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال را می گیرد. در یک حساب سرانگشتی حقوق ولاسکو با احتساب قیمت 4هزار تومانی هر یورو ماهانه 68 میلیون تومان و سالانه 816 میلیون تومان بدون احتساب مالیات می شود که باید گفت این رقم برای موثرترین مربی تاریخ والیبال و ورزش کشور رقم چندان بالایی نیست. فقط کافی است این رقم را با قراردادهای فوتبالیست ها مقایسه کنید تا متوجه شوید که یا ولاسکو کم پول میگیرد یا فوتبالی ها زیاد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها