کد خبر: ۱۸۶۶۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هیچ کس نمی‌تواند در جایگاهی باشد که از نظام جمهوری اسلامی طلبی داشته باشد.
مصطفی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، درباره سخنان اخیر محمدرضا خاتمی مبنی بر اینکه ما از طلب‌مان در سال 88 گذشتیم، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه آرا و اراده مردم ایران شکل گرفته و در طول 35 سال گذشته ثابت کرده که وامدار هیچ شخص، جناح یا گروهی نیست، بلکه مستقیماً متکی به آرای مردم است.
 
وی در ادامه افزود: همواره حمایت‌های مردم ایران پشت سر نظام وجود داشته است و اینکه شنیده شود افرادی خود را در موضوعات سیاسی محق بدانند موضوع ناحقی است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه گفتن سخنانی از این نوع واقعاً ناراحت‌کننده است، ابراز داشت: هیچ کس نمی‌تواند در جایگاهی باشد که از نظام جمهوری اسلامی طلبی داشته باشد؛ نظام باید جلوی هر گونه کارشکنی بایستد و اجازه ندهد تا افراد برای خود چنین حقی را قائل باشند.
 
ملایی با اشاره به اینکه حرکات خزنده‌ای که از جانب جریان اصلاحات در 100 روز اخیر صورت گرفته حرکات خوبی نیست، خاطرنشان کرد: افرادی که در بسیاری از نقاط امتحان خود را پس داده اند و سربلند از امتحانات بیرون نیامده اند مجدداً وارد جریان شدند تا در دولت جدید برای خود جایگاهی باز کنند، پس باید از افرادی که سابقه خوبی ندارند و نتوانستند از امتحانات گذشته سربلند بیرون بیایند در جایگاه‌های حکومتی استفاده نشود؛ چرا که دولت وامدار هیچ جریانی نیست که بخواهد برای آنها امتیازی قائل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها