کد خبر: ۱۸۶۸۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
پاسخ کارشناس عالی سیاسی دفاعی کشور به جناب ظریف:
آقای ظریف میدانید ایران اسلامی امروز در بیش از 25 مؤلفه ی مهم نظامی در جهان که عوامل اصلی بازدارندگی هستند، مقام سوم تا دهم را دارا است، آیا این 4 تا توپ و تانک است؟ که شما به راحتی و با لحنی غیر منصفانه آن را بی ارزش تلقی کردید و زحمات طاقت فرسای دلاورمردان عرصه ی تولید نظامی را کم اجر دانسته و گمان کردید که گروه 1+5 امروز از سر صلح دوستی و به دنبال جهانی آرام و امن با ما سر میز مذاکره نشسته اند!؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سخنان عجیب جواد ظریف در دانشگاه تهران پیرامون تشکیک قدت نظامی ایران با واکنش های روبرو شده است که در همین خصوص دکتر جواد خواجه پور از کارشناسان عالی سیاسی دفاعی کشور با ارسال یادداشتی پاسخ هایی را نسبت به شبهه افکنی ها وزیر امور خارجه کشورمان در مورد وضعیت دفاعی کشور بیان داشته اند که متن این یادداشت در ادامه می آید.

وزیر محترم خارجه جناب آقای ظریف، هیچ فردی منکر دستاوردهای مذاکرات ژنو نیست، جوانان و ملت بزرگ ایران امروز با ترفندهای تبلیغاتی دشمن بیش از هر زمانی آشنا هستند و فریب لبخند دشمن را نمی خورند و هر چه به غلط روند مذاکرات را تحریف کنند و خود را برنده و مانع پیشرفت هسته ای ایران بدانند کسی در ایران باور نمی کند، آقای ظریف اقشار مختلف مردم، امروز خوب میدانند که حتی اگر غرب بر معاهدات خود در ژنو پایبند نباشد و هیچکدام از بندهای معاهده را عملی نکند بازهم این ایران است که پیروز است چرا که ضمن نشان دادن صداقت و صلح طلبی خود به افکار عمومی جهانیان، بهانه را از فتنه جویان آینده در داخل و خارج  ایران گرفته است، دیگر کسی نمیتواند در آینده، هر مشکلی را به گردن تن ندادن به مذاکره بیاندازد، این دستاورد بزرگی است که برکاتش در آینده مشخص می شود. بدانید که ملت قدر فرزندان انقلابش را می داند و انتظار دارد تا در همه ی عرصه ها، بچه های انقلاب جهادگونه برای عزت بیش از پیش ایران اسلامی تلاش کنند.



اما آقای ظریف شما در سخنرانی خود، دوشنبه 12 آذر یعنی کمتر از یک هفته  ی پیش در دانشگاه تهران گفتید که؛ "آمریکا میتواند به یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیاندازد!" گفتید که " آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟ آیا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمریکا جلو نمی آید؟" راستی اگر این سخنان را بدون گفتن گوینده ی آن در اختیار حتی یک کودک 10 ساله در ایران قرار دهند و بگویند گوینده ی آن را حدس بزن چه می گوید؟ سخن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؟ سخن وزیر جنگ امریکا و فرانسه و انگلیس ؟

جناب وزیر، این سخنان شما در حالی بیان می گردد که قدرت های جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی تا کنون در گزارش های متعددی به توان بالای سیستم های دفاعی ایران اذعان نموده اند. آقای ظریف شما گفتید که غرب امروز به جای تانک و موشک از مردم ما می ترسد، اما بهتر بود می گفتید از همت بالای مردم ما می ترسد از غیرت و اقتدار جوانان ما می ترسد که علی رغم تمام دشمنی ها و تحریم ها، امروز بالاترین سطوح را در دستاوردهای علمی و تکنولوزیکی و نیز در عرصه ی نظامی اعم از موشک و ماهواره و ماهواره برها و نیز در جنگال و زیردریایی و همچنین در عرصه های جنگ زمینی و بسیاری از سطوح دیگر دفاعی و امنیتی کسب کرده-اند تا آنجا که "تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَاللهِ وَ عَدُوَکُم" یعنی به تعبیر قرآن احدی جرأت نکند به ما تجاوز نماید.

آقای ظریف خوب است بدانید که قدرت بازدارندگی امروز ایران اسلامی شما را به جای پشت خاکریز، سر میز مذاکره نشاند، اما یادتان باشد که 8 سال دفاع مقدس و یک عمر تدارک ناامنی و ترور و خشونت در ایران عزیز،  ما را به جایی رسانده که به جای حمله ی نظامی همانند عراق و لیبی و سودان و بسیاری از کشورهای دیگر سر میز مذاکره می نشینند، شک نکنید که اگر ایران، امروز کشور ضعیفی بود و فقط همانند ابتدای انقلاب به چهارتا تانک و موشک وابسته بود بازهم مثل شهریور 59 به ایران حمله می کردند و با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از بین میبردند، اما میدانید چرا امروز راضی به مذاکره با دشمن ماهوی و تمام قد خود می شوند؟ چون جوانان دانشمند این مرز و بوم که میراث دار شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند زیر آفتاب سوزان در دل بیابان با کمترین تجهیزات، بیش از 2 سال تلاش کردند و سریع ترین موشک زیر سطحی جهان را ساختند، "هوت" همان موشکی است که خبرگزاری فرانسه وقتی می خواهد اعلام کند که بعد از 33 سال از انقلاب ایران،  2 ناو جنگی ایرانی از کانال سوئز رد شدند، مجهز بودن به موشک ناشناخته ی هوت برای این خبرگزاری مهم تر از اصل خبر است.

آقای ظریف میدانید ایران اسلامی امروز در بیش از 25 مؤلفه ی مهم نظامی در جهان که عوامل اصلی بازدارندگی هستند، مقام سوم تا دهم را دارا است، آیا این 4 تا توپ و تانک است؟ که شما به راحتی و با لحنی غیر منصفانه آن را بی ارزش تلقی کردید و زحمات طاقت فرسای دلاورمردان عرصه ی تولید نظامی را کم اجر دانسته و گمان کردید که گروه 1+5 امروز از سر صلح دوستی و به دنبال جهانی آرام و امن با ما سر میز مذاکره نشسته اند!؟

آقای ظریف باید دهلاویه را در سال 60 و تکه تکه شدن جوانان غیرتمندمان را در مقابل تانک های دشمن دیده باشی تا بدانی که چقدر موشک ضدزره دهلاویه که از محکم ترین تانک ها هم نفوذ می کند و حتی تانک مرکاوای صهیونیست ها را هم منهدم میکند، عامل اقتدار و بازدارندگی از تهاجم است. آقای وزیر می دانید چند کشور توان فرستادن ده ها ناوگان مجهز دریایی به اقیانوس ها دارند تا از منافع و تجارت کشورشان حراست کنند و در برابر دزدان دریایی با اقتدار باستند؟ آقای ظریف میدانید و قتی دانشمند روسی پس از قرار گرفتن ماهواره ی امید در مسیر، کلاه خودش را به احترام جوانان دانشمند ما از سر برداشت چه اتفاقی افتاده بود؟ میدانید او از دانشمندان ما چه میدانست که کلاهش را از سر برداشت؟



آقای ظریف میدانید وقتی دکتر جوان ما در علم شیمی برای اقتدار ایران اسلامی در آزمایشگاه سوخت موشک، تکه تکه شد، مادرش با زبان کردی چه گفت؟ آقای وزیر میدانید دانشمندان بزرگ ما و یاران شهید تهرانی مقدم، جان خود را در راه چه دادند و ایران بزرگ امروز به ثمره ی تلاش و ایثار جان آن شهدای بزرگ در عرصه ی موشک های قاره پیما، کجای جهان ایستاده  است؟ می دانید رتبه ی بسیار بالای جنگال برای ایران توسط مؤسسات غربی یعنی چه؟ اینکه با زدن چند دگمه پیشرفته¬ترین پهپادهای آمریکایی خاضعانه می نشینند به چه معنا است و چه سطحی از بازدارندگی را به ارمغان می-آورد؟ و اینکه رئیس جمهور ایالات متحده شخصا می خواهد تا ایران این پهپاد را تحویل دهد مفهومش چیست؟

آقای ظریف خوب است بدانید از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از صد عملیات برای بمب گذاری در ایران در مرزهای کشور خنثی شده و علی رغم هزینه های بسیار دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور، ناکام مانده اند، این یعنی اقتدار امنیتی این یعنی بالا بودن امنیت و قدرت ویعنی بازدارندگی، یعنی به جای حمله باید در کنار تحریم های هوشمند و فلج کننده در قالب گفتگو ایران را در عرصه های بزرگ قدرت مانند هسته ای مهار کرد.

آقای ظریف آن مقاومتی را که شما مهم ترین عامل موفقیت ایران در مسائل هسته ای و به رسمیت شناختن ایران هسته ای توسط غرب دانستید و اشاره کردید، قطعا منظورتان از مقاومت محکم یک جا نشستن و کاری نکردن نبود! آن مقاومت یعنی دستاوردهای علمی، پزشکی، نانوتکنولوژی، هسته ای، و در حد بسیار وسیعی دستاوردهای فضایی و نظامی امنیتی که شما بایستی به جای سخیف جلوه دادن دستاوردهای نظامی امروز ایران عزیز، به پاس خون شهدای دفاع مقدس و نیز شهدای بزرگی که در مسیر اقتدار نظامی امروز ایران، جان فشانی کردند، اصل مذاکره به جای جنگ و پشت میز مذاکره بودن به جای پشت خاکریز قرار گرفتن را حاصل اقتدار نظامی و امنیتی کشور برمی شمردید و خود را مدیون این تلاش ها دانسته و ذکر میکردید که اگر امروز توان بازدارندگی در ایران نبود و این دستاوردهای بزرگ نظامی و امنیتی  نبود ما موفق به مذاکره نمی شدیم و غرب هرگز با کشوری ضعیف و بدون قدرت سر میز مذاکره نمی نشست.

آقای وزیر می دانید پنتاگون یعنی وزارت جنگ ایالات متحده در جدیدترین سند راهبردی خود که از سوی واشینگتن پست انتشار یافت چه ارزیابی از توان نظامی ایران فقط در خلیج فارس ارائه داد و آمریکا و هم پیمانانش را از چه چیزی برحذر دانست؟ موضوع بیش از 2000 مین ضد کشتی که در این سند گفته شده  با سرعتی بی نظیر، قابل کارگذاری  در تنگه هرمز و خلیج فارس توسط ناوگان ایران است چه بود؟ در بخشی از این سند آمده؛ " ایران توانسته است زرادخانه موشک های ضدکشتی بسیار پیشرفته را توسعه داده و نیز ناوگان دریایی و زیر دریایی های خود را افزایش دهد.  سیستم های جدید، به فرماندهان ایرانی اطمینان می دهد که در صورت بروز هر گونه درگیری می توانند به سرعت کشتی های آمریکایی را تخریب کرده و یا به آنها به شدت آسیب برسانند.

دستاوردهای جدید نظامی ایران و آسیب پذیری واشنگتن در نخستین ساعات درگیری ها در خلیج فارس به شدت نگران کننده است". جناب وزیر بازدارندگی یعنی روزنامه ی آمریکایی واشینگتن پست می نویسد: " افزایش قدرت نظامی ایران برای تلافی کردن باعث شده است بسیاری از کارشناسان نظامی درباره عاقلانه بودن استقرار کشتی های هواپیمابر و دیگر کشتی های بسیار گران قیمت در خلیج فارس در زمانی که درگیری قریب الوقوع به نظر می رسد، تردید کنند». بله آقای وزیر وقتی در ماندن بر پله ی نظامی درباره ی یک کشور تردید کنند راضی به مذاکره می شوند، اما این ما هستیم که بایستی مراقب باشیم بر سر این میز چگونه عمل می کنیم.

اما نکته ی آخر را برای همه ی بچه های انقلاب و آنان که پاسداری از آرمان های انقلاب و امام راحل و پاسداشت خون شهدا برایشان مهم است و می دانند که کدام عوامل اقتدار و عزت را پایه گذاری می کند متذکر می شویم، رهبر  فرزانه ی انقلاب این شخصیت تیزبین و همه جانبه نگر که هدیه ی الهی به ملت عزیز ایران و همه ی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است در ارتباط مباحث فوق با یکدیگر می فرمایند: "ما به پيروى از تعاليم اسلام، اهل تجاوز و تعرض به اين و آن نيستيم؛ اما اهل كوتاه آمدن در مقابل هيچ متجاوزى هم نيستيم. ملت ايران و نيروهاى مسلح آنچنان آماده هستند كه گمان و خيال و توهّم تجاوز و تعدى را از سوى دشمنان هم اجازه نميدهند و با آمادگى خود، با روحيه‌‌‌ى هميشه حاضر و پابه‌‌‌كار خود، آنچنان هيبتى از خود در دل دشمن به وجود آورده‌‌‌اند كه آنچه شما در دنيا مى‌‌‌بينيد از اين حرفهائى كه ميزنند، در همه‌‌‌ى دنيا حمل بر لاف و گزاف مي شود. اين آمادگى را بايد حفظ كنيد، روزبه‌‌‌روز آن را تقويت كنيد؛ و بدانيد هر حركت شما براى توانا كردن و معنوى كردن و منتظم كردن نيروهاى مسلح، حسنه‌‌‌اى است كه خداى متعال آن را به حساب مى‌‌‌آورد". در ديدار نيروهاى مسلح استان خراسان شمالى‌‌ (1391/7/7)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۱
در انتظار بررسی: ۲۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۶۸
۱۴
يه مطلب طنز هست كه ميگه

" مارادونا رو ول كنين غضنفر رو بچسبين" از بس كه اين غضنفر گل به خودي زده بود


حالا بايد بگيم كه 1+5 رو ول كنين جناب ظريف رو بچسبين بلكه بيشتر از اين گل به خودمون نزنه
پاسخ
خان عمو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
از این غضنفر ها متاسفانه چند تا هستن. همیشه یه چند تایی هستن که هر چه هم مراقبت کنیم از دستتمون در میرن و گل به خودی های بدجوری میزنن. یاد شاعری افتادم که میگفت:" تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد". تاریخ قضاوت کننده ی خوبی است فقط امیدوارم زنده باشم و قضاوت تاریخ رو در باره ی این غضنفرها هم ببینم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۴۴
۹
خداوکیلی این آقایون دولت یازدهم بویژه رئیس دولت در گزارش 100 روزه در حق دولت نهم ودهم بی انصافی کردند بدون شک اگر غنی سازی بیست درصد ومقاومت دولت نهم ودهم صورت نمی گرفت میوه آن در این نقطه چیده نمی شد من شخصا تعصبی نسبت به احمدی نژاد ندارم همانطور که رهبری فرمودند دولت ها نقاط قوت وظعف های فراوانی دارند ولی این کاملا سوال بر انگیز است ...
پاسخ
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
درود بر شما حق هم همين است بايد خدا را در نظر گرفت . اميدوار شديم.
قلندر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۳۲
۶
این شد یه چیزی...
هر کاری متخصص خودشو داره!
چی میشد هممون به اندازه کوپن خودمون حرف می زدیم!
پاسخ
چراغعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۲۴
۵
منکه هیچ ترسی از امریکا و اروپاو روس و چین و رژیم حرامزاده سگ نجس وحشی ندارم ولی از این ...
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۲۰
حاجی اون عکسی که موشکها رو نشون میده، فکر کنم فوتوشاپی باشه ها. آخه تصویری که ما ازش یادمونه اینقدر موشک توش نبود،
مگر اینکه تصویر دیگه ای باشه.
لازم نیست نظرم رو عمومی کنید، خواستم بهتون گفته باشم که احیانا بعدا ازتون سوتی نگیرند.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۶
این ظریفه جون که از امریکا اومده آیا تا حالا از شلمچه بازدید کرده تا ببینه .
قدرت ارتش ها رو
قدر سپاهی و بسیجی ها رو
قدرت مردمی جهادی ها رو
تو رو خدا یکی به او نشون بده .
قدرت لا حول ولا قوه الا خدا را . فقط
پاسخ
سمیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۹
آقای دکتر خواجه پور لطفا رعایت کنید برادر! این مطالبی که شما اینگونه پشت سر هم قلمی فرمودید خارج از درک جواد! است. این بنده ی خدا فقط کت و شلوار و گرفتن کیف انگلیسی را بلد است.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۹
اینها را جان به جانشان کنی نوکر ... هستند
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۶
بسمه تعالی:یکی از مشکلات آقایان دیپلمات این است که می خواهند راه ورود وخروجشان به ... باز باشد برای همین اظهارتی می کنند که خوشایند طرف مقابل باشد در صوریکه میدانند بعداز استفاده از آنان آنهارا طرد می کنند مثلا" کسی که به ایشان گفته دشمن قابل احترام علتش این بود می شود مدتی شمارا تحمل کرد تا جایی که به منافعشان آسیب نمی رساند بعد از آن اگر این دشمن قابل احترام اظهاراتی که خلاف میل آنان باشدبگوید آن موقع می شود دشمن ضد بشریت !
پاسخ
فرزند ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۳
سلام شکی در قدرت نظامی ایران نیست وگفته آقای ظریف در صورت صحت محکوم است ولی عکس شما هم اصلی و درست نیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۸
۶
آقاي ظريف تقصيري نداره!! آخه از كسي كه حتي دوران سربازيش را هم در مقر سازمان ملل در نيويورك گذرانده ... وپس از آن هم هيچ اطلاع و اشرافي در زمينه پيشرفتهاي نظامي جوانان بروند ايراني نداشته ,بيش از اين توقعي نمي رودكه مثل يك فرد عامي ... و بي خبراز همه جا ,دانشجويان را از بمب آمريكايي بترساند و قدرت نظامي ايران را هيچ انگارد!!!!!!!!!
پاسخ
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۵
.... خامنه ای خمینی دیگر است، ایران ما یک قدرت برتر است0
پاسخ
طاهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۷
۸
با سلام
شما که این همه ادبیات کار کردید چطور به رئیس جمهور گذشته یاد ندادید که کمی محترمانه تر صحبت کند . خودتان می دانید که از این موفقیت که سید حسن نصر اله هم آن را تائید کرده دارید می سوزید و کم مانده آتش از دهانتان زبانه بکشد ولی چون نمی توانید گیر اساسی بدهید تمام هم و غم شما شده که آمریکا چه می گوید ؟؟؟ اسرائیل چه میگوید چرا جمله را پس و پیش گفتید و از این بساطها . بابا خدا خیرتان دهد آخرتی هم هست !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۴
۷
از اقاي دكترخواجه پور بعيد است ، لطفا يكبار ديگر مفاد توافقنامه ژنو را مطالعه كنيد.! بعد درخصوص دست آورد اقاي ظريف در ژنو اعلام نظر فرماييد .!! زيرا بدور از تمام تبليغات دولت راستگويان و درستكاران و وابستگان آن ، اين چگونه دست آوردي است ،كه ميزان ،مقدار ،محل و ميزان نياز كشوربه غني سازي بايد بر اساس موافقت 5+1 تعيين شود.!!! و اين اقا تمام اين حق را حداكثر به 8ميليارد دلار فروخته است.!!!!!! ( پاسخ رهبري به نامه اقاي روحاني بعد از قرار داد ژنو كه دولت و رسانه هاي وابسته سعي كردن آن را سانسور و به سرعت از فضاي سياسي كشور پاك كنند. نيز به نوعي نشان دهنده همين مطلب است) و اين مسئله در حالي صورت گرفته كه وزير اقتصاد همين دولت در حصوص موجودي كشوردر مجلس عنوان مي كنند ،خزانه بيش از 100 ميليارد دلار و صندوق توسعه ملي حدود 33 ميليارد دلار موجودي دارد. و در نتيجه....
ايا فكر كرده ايد ، هدف اقاي روحاني در خصوص مطرح كردن خزانه خالي براي پنهان كردن چه موضوعي بوده است .؟
.... ( براساس گزارش امانو اقاي روحاني بلافاصله پس از بدست گرفتن رياست جمهوري اولين اقدامي كه كردن قطع غني سازي 20 درصد ، قطع كارهاي ساخت نيروگاه اراك و نصب سانتريفوژ و... بوده است !!!!! و باز دولت و رسانه هاي وابسته بشدت خبر آن را سانسوركرد!!!) .؟
حالا در مورد خزانه كم اورده اند و براي توجيه تراشي رفته اند دنبال مباحث نظامي!!!!!!!
پاسخ
علی کردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۸
۵
این ظریفه جون که از امریکا اومده آیا تا حالا از شلمچه بازدید کرده تا ببینه .
قدرت ارتشی ها رو
قدر سپاهی و بسیجی ها رو
قدرت مردمی جهادی ها رو
تو رو خدا یکی به او نشون بده .

حالا بايد بگيم كه 1+5 رو ول كنين جناب ظريف رو بچسبين بلكه بيشتر از اين گل به خودمون نزنه
پاسخ
SAEED
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۵
۳
احسنت این متن عالی بود.. اما 598 خدایی سوالایی از وزیر پرسیدی که من هم کنجکاو شدم بدونم.. جوابشو ندادی..مثلا توان فرستادن ده ها ناوگان مجهز دریایی به اقیانوس ها دارند؟ یا وقتی دانشمند روسی کلاهشو برداشت چه اتفاقی افتاد؟ یا مادر اون دانشمند شیمی به زبون کردی چی گفت؟ انصافا کنجکاو شدم.. یه لینک بذار لااقل باخبر بشم.
پاسخ
خان عمو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۹
۵
یادم میاد که در برنامه ای تلویزیونی امیر موسوی قائم مقام حضرت آقا در نیروهای مسلح میفرمودند که :" حیف نمیتونم به خاطر گوش های نامحرم از امکانات نظامی مون بگم وگرنه مردم ایران اگر از توانایی هاشون خبر داشتن از غرور سر به خورشید می ساییدن".من از این توانایی ها خبر ندارم اما دستان شما را میبوسم و الان هم از غرور سر به خورشید و بالاتر از اون می سایم.
توصیه اکید به دست اندرکاران امنیتی و نظامی و دفاعی کشور اینه که به نامحرمان حتی آقای وزیر امور خارجه این توانایی ها رو نشون ندین چون امکان داره دانسته و ندانسته گل به خودی های وحشتناکی بزنن.
پاسخ
ایرج خدادادی
FINLAND
۲۱:۲۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۵
واقعا بغضی الزایمر شدید دارند.کسی نیست به این اقا بگه شما که به اصظلاح مذاکره میکنید و از امریکا تا اروپا را متر میکنید فکر کردید سر چی دارین مذاکره میکنید؟ ایا دست خالی رفتین پشت میز مذاکره نشستین؟ اگه دسستون خالی بود که طرف تو سرتون میزد و هرچی مبخواست بارتون میکرد.فکر کردین صرفا با سیاست ورزی و تفکر و عقل نصفه نیمه تان میتوننین از غرب پر از تکنولوزی و قدرت چیزی بدست بیارین؟آخع عزیز اگه اینطوری که شما میگین آمریکا ظرف چند دقیقه و یا چند ساعت میتونه ایران و به زانو در بیاره به نظر شما چرا این کارو نمیکنه؟
برادر دیپلمات ما، شما یه کم فکر کن.اون چیزی که ملت ایران در استین جنابعالی قرار داده بود و شما به استناد داشتن به قول معروف چند برگ برنده رفتین پشت میز نشستین و اون اقایان غربی به خاطر گرفتن اون برگهای برنده اومدن پشت میز نشستند همون چیزهایی که ملت ایران با رنج و تلاش خودشان آنها را یافته اند و دست جنابعالی گداشته اند تا با دست پر ائنجا بروی .چون دست خالی اونجا براحتی شما را .....

الان هم که شما با این درهای پر قیمتی که ملت در دست شما گذاشته گمان نکنید که معامله پایاپیی انجام داده اید.نه خیر قربان شما برگ های برنده ما را به قیمت و ارزش واقعی خودش رو نکردین و تقریبا ارزان فروشی کرده اید و در مقابل غربیها در مقابل شما تونستن بهتر ظاهر شوند و سرتان کلاه بذارن.

برادر عزیز آقای ظریف.بار هم با اینحال دستتان در نکنه ولی خواهشا جو گیر نشو و حرفهای بی ارزش و حال به هم زن به زبون نیار.
شما هنوز امریکا رو تو رویاهاتون ابرقدرت تصور میکنید؟بابا تموم شد.این امریکا را ما انداختیم تو سرازیری و به امید خدا آخر و عاقبت تمام استکبارها ته دره ذلالت است.آون آمریکایی که سی سال پیش به هر کشوری چشم غره میرفت خودش را جمع و جور میکرد همون اامریکایی که از پس یک سوریه نمیتونه بر بیاد همون امریکا الان با تمام کاردستی ها و توپ و تفنگش میاد برای حمله به سوریه و سر ادعاش میمونه و مجبوره توجیه بکنه مردم دنیا رو .

به برادر فقط اندک قدرت تفکر اسلامی ایران در سوریه مانع بزرگی برای آمریکا است.اصل تفکر هنوز باقی است و هنوز مزه ان را نچشیذه است.نیروی نظامی ما به کنار و نیروی فزاینده علمی و تکنولوزیکی ما هنوز به کنار .
شما با همین برگ برنده ها رفتین سر میز نشستین اونا را ملت ایران اورده سر میز نشونده والا اونا عاشق چشم ابرئی ما و دلسوز ما نیستند.هر لحظه هم که فرصتی پیدا کنند که حمله نظانی بکنند مطمئن باشید این کار رو میکنند ولی متاسفانه(از نظر اونها) ایران چنان آمادگی همه جانبه علمی ، سیاسی ، نظامی دارد که جرات چنین کاری را از اونها گرفته است.بنا براینآقا گربه دستش به نمیرسه مجبوره هزان توجیه برای خودش و دیگران بیاره که یا بو میده یا اصلا تمایلی به گوشت نداره و یا دلش به حال گوشت میسوزه و یا.....
شما البته هر حرفی میخوهید بزنین .بد هم نیست که گهگاه افرادی پیدا شوند و همچین حرفهایی بزنن تا غیرت های نهفته و مخفی این ملت خودش را نشون بده.من خودم بالشخصه از شما واقعا ممنونم که جرات بیان چنین حرفهایی را در اقیانوس غیرت این ملت دارین .
پاسخ
هادی1392
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
۰
۰
واقعا آقای ظریف باید با دقت بیشتری صحبت میکرد.اما من فکر میکنم این حرفش سهوی بوده و از دهنش در رفته. بنده خدا اومده از قدرت همبستگی ملتش تعریف کنه ناخودآگاه قدرت نظامی ایرانو کوچیک شمرده.
من با اطمینان به همه میگم که قدرت نظامی ما خیلی خیلی بیشتر از اون چیزیه که تو رادیو و تلفزیون ایران اعلام میشه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها