کد خبر: ۱۸۷۰۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سرلشکر صفوی در دانشگاه امام حسین(ع):
دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امریکا مظهر ظلم است، گفت: تاریخ سیاست خارجی آنها نشان می‌دهد که دولتهایی اهل فریبکاری، اغواگری و قلدرمآب هستند.
به گزارش 598 به نقل از فارس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز در کراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه امام سین سپاه برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه دانشجویان از 60 سال پیش، با ظلم و استکبار مبارزه می کنند، اظهار داشت: امریکا مظهر ظلم است و هرجا که توانستند به منافع ایران ضربه زدند.

صفوی ادامه داد: تاریخ سیاست خارجی آنها نشان می‌دهد که آنها دولتهایی اهل فریبکاری، اغواگری و قلدرمآب هستند.

وی با اشاره به موضوعات بین‌المللی و منطقه‌ای و نیز برخی فشارها بر جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ملت ایران به فضل الهی، با تدبیر رهبری و با حمایت از دولتمردان که منتخب ملتند، با صبر انقلابی و هوشمندی نسبت به مسائل، از چالشها عبور می‌کند. راه برون رفت از وضعیت نابسامان فعلی، داشتن روحیه جهادی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: کشورهای منطقه نیز بجای اتخاد سیاست خارجی غلط علیه ایران و دوستی با رژیم صهیونیستی، با رویکرد سازنده در قبال برقراری امنیت در آسیا، با جمهوری اسلامی ایران رابطه داشته باشند.

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما باید بر مقابل بسیاری از موضوعات صبر داشته باشیم رهبر معظم انقلاب در برابر کارهای برخی دوستان که علیه امنیت ملی اقدام کردند و بیانیه دادند و برخی هنوز هم این کارها را می کنند، چقدر صبر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها