کد خبر: ۱۸۷۱۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
کارگردان مجموعه تلویزیونی «ستایش ۲» گفت: تا دو هفته دیگر کار تصویربرداری این سریال می‌شود تا برای پخش از تلویزیون آماده شود.
به گزارش 598، سعید سلطانی کارگردان «ستایش» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از پایان تصویربرداری این سریال تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: امیدوارم که فیلمبرداری صحنه‌های بیرونی مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» تا آخر ماه به پایان برسد.

وی افزود: در حال حاضر در بخش لوکیشن‌های خارجی در هتل قرار داریم و مشغول ضبط سکانس‌های آخر آن هستیم که پس از آن گروه وارد بخش خیابانی می‌شود.

سلطانی اضافه کرد: کسری‌های کار را ضبط می‌کنیم و اگر کار درست تولید شود امسال شاهد پخش آن از تلویزیون هستیم.

داستان سریال «ستایش2» مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است و تصویربرداری از لوکیشن و سکانس‌های شمال کشور تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها