کد خبر: ۱۸۷۱۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۲
عادل فردوسی پور بامنشوری خواندن لباس نیمه عریان مجری زن در قرعه کشی جام جهانی به تمسخر منشور اخلاقی پرداخت و با سوالهای جهت دار حاضرین را به اظهار نظرهای جنجالی دعوت می کرد.

به گزارش 598 به نقل از آفتاب ری؛ پخش زنده  قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال که از شبکه سوم سیما پخش میشد همراه با حاشیه هایی بود . در مراسم قرعه کشی یکی از مجریان مراسم با لباسی نیمه عریان درحال اجرای مراسم بود که پخش مستقیم را با اخلال مواجه میکرد.

1386346317_332471_1386347799_album_grande

فردوسی پور با منشوری خواندن این تصاویر  پخش نشدن آن را در صداوسیمای جمهوری اسلامی به تمسخر گرفت. شاید عده ایی بر این باور باشند که پخش این تصاویر زیانی نداشته و این سخت گیری بی مورد است.باید گفت پخش این تصاویر در تلوزیون رسمی کشور ، رسمیت بخشیدن به گونه تصاویربوده که در تمام کشور وبرای همه گروه های سنی پخش میشود. بسیارند خانواده هایی که با پخش این نوع عریانی در رسانه ملی کشورشان مخالفند.

قرعه کشی جام جهانی
قرعه کشی جام جهانی

در این برنامه در زمان اعلام اسامی کشورها پرچم آن کشور پخش میشد وتنها پرچم  ایران سانسور شد وبیش از یک ثانیه نمایش داده نشد. سوال اینجاست که وقتی پرچم کشور ما را سانسور می کنند؛ چرا مجری تلوزیون ما باید رعایت حدود عرفی وشرعی کشورش را به سخره گرفته و به نوعی به آن اعتراض کند. مسئولین پخش برنامه نود با علم براین که دوره های قبل نیز از اینگونه مجریان برای مراسم استفاده می شده، اقدام به تدارک پخش مستقیم کرده بودند و می توان گفت اعتراضات تصنعی فردوسی پور قابل پیشگیری بود.     

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها