کد خبر: ۱۸۷۵۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي بايرن‌مونيخ پس از پيروزي پر گل برابر وردربرمن گفت: از اين که هدايت چنين تيمي را بر عهده دارم به خودم مي‌بالم.
بايرن‌ مونيخ موفق شد در هفته‌ پانزدهم بوندسليگا با نتيجه‌ خرد کننده هفت بر صفر وردربرمن را در هم بکوبد تا رکورد بدون شکست خود در بوندسليگا را به 40 بازي برساند. فرانک ريبري که خيلي ها او را شانس اصلي کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2013 مي‌داند در اين ديدار موفق شد دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد.

به گزارش ايسنا،پپ گوآرديولا، سرمربي بايرن‌مونيخ پس از برتري پر گل برابر وردربرمن گفت: از اين که هدايت چنين تيمي را برعهده دارم به خودم مي‌بالم. البته اين را بايد بگويم که وردربرمن در اين ديدار بدشانسي آورد و مي‌توانست بهتر از اين‌ها در اين بازي ظاهر شود. بايد يک تشکر اساسي از بازيکنان تيمم داشته باشم. اين بهترين بازي بود که از آغاز هدايت بايرن از تيمم ديدم. بازيکنان بايرن ظرفيت ذهني بالايي دارند. آنها زماني که بازي مي‌کنند انگار يک کار عادي انجام مي‌دهند و از آن لذت مي‌برند. بايد در بازي‌هاي آينده خودمان نيز همين روند را ادامه دهيم و بازي خود را جدي بگيريم. در بايرن‌مونيخ همه بازيکنان مسئوليت‌پذير هستند و هر کس وظيفه خود را مي‌داند.

سرمربي بايرن‌ مونيخ در ادامه درباره تيم‌هاي مدعي جام جهاني 2014 برزيل گفت: جام‌جهاني در برزيل برگزار مي‌شود و همين شانس ميزبان را براي قهرماني افزايش داده است. البته من اسپانيايي هستم و طبيعتا دوست دارم کشورم بار ديگر به قهرماني در جام‌جهاني برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها