کد خبر: ۱۸۷۶۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
امیررضا خادم مدت زمان زیادی بود که در فیس بوکش استاتوسی نمی گذاشت اما دیشب با یک استاتوس جنجالی بازگشت. خادم در صفحه شخصی اش نوشت:
سلام . من می خوام اگر خدا بخواد در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کنم... اما اجازه نمیدن!
کسایی می توونن تو انتخابات شرکت کنن که عضو مجمع کمیته باشن و مسیر عضویت تو کمیته هم یا از طریق هیات رییسه فدراسیون ها ست و یا معرفی از طرف کیمسیون های کمیته المپیک یا چند تا سازمان مثل وزارت آموزش وپرورش و... یا معرفی به عنوان یکی از 6 خبره ورزشی که توسط هیات اجرایی کمیته المپیک انتخاب میشن.
خب من در سه بخش اول که نیستم وتقریبا همه اونایی که فاکتورهای اولیه شرکت در انتخابات رو دارن می توونن از 3 طریق اول در مجمع حضور داشته باشن ومی مونه راه کار چهارم که متاسفانه سکانداران حال حاضر کمیته علاقه ای به معرفی من ندارن...! حالا تنها سوالم اینه که واقعا من شرایط معرفی به عنوان یکی از این 6 خبره ورزشی رو ندارم!؟ و اونایی که می خوان معرفی کنن واقعا فاکتور هایی برتر از من دارن!؟ هیچ وقت اینطوری از خودم نگفتم و فک می کنم گذشته ام موید این حرفم باشه ولی امروز مجبورم بگم چون حامی خاصی ندارم...من فارغ از اینکه در انتخابات پست های مختلف رای بیارم یا خیر واقعا نباید امکان عضویتم در مجمع هم فراهم باشه؟! ...
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها