کد خبر: ۱۸۷۹۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
 طوفان گرمسيري ديگري به نام كاتيا با سرعت زياد در حال حركت در سراسر اقيانوس اطلس است.

به گزارش 598 به نقل از فارس از روزنامه آمريكايي "يواس‌اي‌تودي"، در حاليكه هنوز بحران طوفان آيرن در آمريكا به اتمام نرسيده است و بر اساس اعلام "باراك اوباما" رئيس‌جمهوري آمريكا مدت‌ها زمان مي‌برد تا كشور از تاثيرات اين بحران رها شود، گزارش‌هاي رسيده از تشكيل يك طوفان گرمسيري ديگر و حركت سريع آن در سراسر اقيانوس اطلس خبر مي‌دهند.

سرعت پايدار بادهاي طوفان گرمسيري "كاتيا" از اوايل روز سه‌شنبه (امروز) به نزديك 65 كيلومتر در ساعت رسيده است.

مركز ملي طوفان آمريكا در ميامي اعلام كرده است: پيش‌بيني شدت يافتن اين طوفان وجود دارد و انتظار مي‌رود شدت اين طوفان به شدت طوفان باشد كه اواخر روز چهارشنبه و اوايل روز پنج‌شنبه آمريكا را تحت تاثير قرار داده است.

مسير پيش‌بيني اين طوفان نشان مي‌دهد كه احتمال دارد كاتيا به يكي از طوفان‌هاي بزرگ اواخر هفته آمريكا تبديل شود.

مركز طوفان كاتيا حدود 855 كيلومتري از غرب و جنوب غرب جزاير "كيپ ورده" گزارش شده است و اين طوفان با سرعت 28 كيلومتر در ساعت در حال حركت به سمت غرب و شمال غرب آمريكاست.

"مايكل برنان" متخصص طوفان آمريكا اعلام كرده است كه كاتيا احتمالا روي كارائيب تاثير خواهد داشت اما هنوز زود است كه بگوئيم آيا اين طوفان آمريكا را هم تحت تاثير قرار مي‌دهد يا خير.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
KUWAIT
۰۵:۳۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خدا به دادشون برسه امیدوارم خطری براشون نباشه در بدری خیلی سخته اونهم تو این آشفته بازار خدا کنه همه جای دنیا امن امان باشه و ملت بدبخت بتونند زندگی شون را اداره کنند.
من هروقت هرجای دنیا اتفاق میفته دلم غم میگیره آمریکا اروپا اندونزی ووو
خدایا خودت رحم کن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها