کد خبر: ۱۸۸۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۰

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به استقرار 6 هزار نيروي پليس راهبر در حوالي محل برگزاري نماز عيد فطر گفت: انضباط ورودي و خروجي نماز عيد فطر بي‌نظير بود.

به گزارش 598 سردار رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامي فارس، اذعان داشت: به تاييد دوستاني كه مديريت برگزاري نماز عيد فطر را برعهده داشتند، سرعت ساماندهي نمازگزاران براي حضور در محل برگزاري نماز بسيار چشمگير بود و در زمان خروج نيز اين حركت در حداقل زمان ممكن صورت گرفت.
 
وي اظهار كرد: سال‌هاي قبل خروج مردم از محل نماز يك ساعت و نيم به طول مي‌انجاميد كه امسال با همكاري تمام دستگاه‌ها اين زمان به 45 دقيقه كاهش يافت.

رحيمي با اشاره به استقرار 6 هزار نيروي پليس راهبر در حوالي محل برگزاري نماز عيد فطر گفت: انضباط ورودي و خروجي نماز عيد فطر بي‌نظير بود.
 
وي  ادامه داد: دستگاه‌ها در ارائه خدمات همكاري قابل توجهي را با ما داشتند كه اگر بخواهيم رتبه‌بندي در زمينه حمل و نقل عمومي داشته باشيم، تاكسيراني و مترو در رتبه اول و اتوبوس‌راني در رتبه بعدي قرار مي‌گيرد. اميدواريم اتوبوسراني در سال‌هاي آينده همكاري بهتري با ما داشته باشد.
 
وي به فعاليت‌هاي اورژانس تهران نيز اشاره كرد و گفت: اين سازمان به خوبي وارد عمل شد و توانست كساني كه در حين نماز دچار كسالت و ناراحتي شدند را درمان كرده و با كمك تاكسيراني آنها را به منزل خود برساند.
 
رحيمي گفت: افزايش حجم 30 درصدي پارك حاشيه‌اي يكي ديگر از اقدامات صورت گرفته در برگزاري اين نماز بود. به مردم اين اجازه را داديم تا با خودروهاي شخصي خود به نزديكترين محل برگزاري نماز بيايند. براي كنترل ترافيك در اين بخش، پارك مورب تدبير شد كه خوشبختانه اين سياست توانست حجم ترافيك را در هنگام ورود بشكند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها