کد خبر: ۱۸۸۸۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
دزد حرفه‌ای که با پوشش زنانه و چهره گریم شده وارد یک طلافروشی در شهر اراک استان مرکزی شده و با شوکر به مرد طلافروش حمله کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ رضا احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: روز های پایانی آبان امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت نافرجام طلافروشی اش از سوی یک زن جوان خبر داد.در پی این تماس، ماموران با حضور در محل سرقت، به تحقیق از مرد طلافروش پرداختند.

 

طلافروش به ماموران گفت، یک زن جوان به عنوان مشتری وارد مغازه اش شده و او طبق خواسته مشتری، چند نمونه از طلاها را روی پیشخوان گذاشته و وقتی قصد برداشتن فاکتور فروش طلاها را داشته، ناگهان مشاهده کرده زن مشتری در حال جمع کردن طلاهای روی پیشخوان است.

 

حمله زن سارق به طلافروش

وی افزود: در ادامه مشخص شد مرد طلافروش به سرعت سمت پیشخوان می آید که همان موقع زن مشتری از کیفش یک شوکر درآورده و با تهدید از طلافروش می خواهد همه طلا های مغازه را روی پیشخوان بگذارد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی یادآور شد: مرد طلافروش نیز به بهانه آوردن طلاها، زنگ خطر را به صدا درمی آورد و سارق نیز با شوکر به مغازه دارحمله می کند و در این هنگام با صدای کمک خواهی وی، دیگر مغازه داران پاساژ به کمک طلافروش می آیند و سارق نیز در حالی که موفق به سرقت نشده بود، متواری می شود.

 

احمدی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، ماموران در بازبینی دوربین مداربسته متوجه شدند سارق زن نبوده، بلکه مردی است که پوشش زنانه دارد. در ادامه رسیدگی به پرونده، ماموران دو روز پیش با اطلاع از این که متهمی که پلیس در تعقیب اوست، سابقه دار است، مخفیگاه وی را شناسایی و او را دستگیر کردند.

 

شاکی، سارق را شناسایی کرد

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی، وقتی در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفت، مرد طلافروش او را از روی دست ها و طرز راه رفتنش شناخت و گفت او همان سارق زن نمایی بوده که به عنوان مشتری وارد مغازه اش شده بود.

 

احمدی گفت: به این ترتیب متهم به جرمش اعتراف و عنوان کرد: چند بار به اتهام سرقت روانه زندان شده و پس از آزادی، همراه یکی از دوستانش که او نیز سابقه دار است، سرقت هایشان را که اغلب کیف قاپی و دزدیدن اموال درون خودرو ها بود، از سر گرفته اند. در ادامه دو نفری نیمه شب اموال خانه ای را سرقت کرده اند.

 

وی افزود: در ادامه مشخص شد، این مرد برای رسیدن به پول بیشتر، تصمیم می گیرد بدون همدستش، از یک طلافروشی سرقت کند و با پوشش زنانه و چهره ای گریم شده به طلافروشی می رود اما هنگام سرقت ناکام می ماند و از ترس دستگیری، بدون این که بتواند طلایی سرقت کند، متواری می شود.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهم، دیگر همدستش نیز دستگیر شد و به همدستی با وی در سرقت وسایل درون خودرو، کیف قاپی و دزدی از یک منزل اعتراف کرد.

 

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد./جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها