کد خبر: ۱۸۹۴۰۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
نماینده مردم محلات در مجلس بیان اینکه در تحریم‌های جدید آمریکا دنبال یک نوع کلاهبرداری سیاسی بود، گفت: آمریکایی‌ها افرادی فریبکار و دروغگو هستند.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، گفت: آمریکا این موضوع را در برهه‌های مختلف با اقدامات گوناگونی به اثبات رسانده است.

وی با بیان اینکه در تحریم‌های جدید آمریکا دنبال یک نوع کلاهبرداری سیاسی بود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها افرادی فریبکار و دروغگو هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت یادآور شد: برخلاف اظهارات وندی شرمن همگان دیدند که چه کسی دروغگو است و ژن فریبکاری و تقلب دارد.

سلیمی با اشاره به اقدامات آمریکا در ویتنام و هدف قرار دادن مردم غیر نظامی ایران به وسیله بمب‌های شیمیایی با تجهیز کردن صدام خاطر نشان کرد: آمریکا در این دو نمونه و موارد دیگر در حالی که متهم بود، خود را مدعی نشان داد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ابوغریب و گوانتانامو را ساماندهی کردند اما با نام حمایت از حقوق بشر فعالیت می‌کنند.

سلیمی نمونه‌های ذکر شده را مثال‌هایی در اثبات فریبکار بودن آمریکایی‌ها دانست و گفت: امروز در مسائل هسته‌ای آمریکایی‌ها حتی حاضر نشدند مدتی کوتاه به توافقنامه پایبند بمانند؛ البته در زمان انجام مذاکرات هم با سناریویی فرانسه را به عنوان مخالف معرفی کردند و در پشت صحنه با فرانسه هماهنگ بودند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به توهین‌های اوباما به رئیس‌جمهور کشورمان چنین سخنانی را نشانه بی‌منطقی آمریکایی‌ها دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها