کد خبر: ۱۸۹۷۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
به دنبال عدم مشارکت مقامات رژیم صهیونیستی در مراسم تدفین نلسون ماندلا به دلیل بالا بودن هزینه‌های سفر، دولت اسرائیل در حال بررسی طرحی برای خرید هواپیما جهت انجام سفرهای رسمی نخست‌وزیر و رئیس‌ این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، دولت رژیم صهیونیستی در حال بررسی طرح جدیدی مبنی بر خرید هواپیما برای شیمون پرز و بنیامین نتانیاهو، رئیس‌ و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

این اقدام جدید دولت رژیم صهیونیستی به دنبال عدم مشارکت مقامات اسرائیلی در مراسم تدفین نلسون ماندلا، رهبر ‌ضد آپارتاید آفریقای جنوبی به علت بالا بودن هزینه‌های سفر به آنجا صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: دولت در صدد است کمیته‌ای را برای ارزیابی امکان خرید یک هواپیمای ویژه و اختصاص آن برای انجام سفرهای رئیس و نخست‌وزیر اسرائیل، تشکیل دهد.

در این بیانیه آمده است: در حال حاضر دولت برای همه سفرهای رسمی هواپیماهایی را از شرکت‌های تجاری اجاره می‌کند که این کار هزینه‌ای بالغ بر هزاران یورو برای تل‌آویو در بر دارد.

یک مسئول اسرائیلی در این خصوص گفت: طرح خرید هواپیما برای نتانیاهو و پرز به مثابه یک تصمیم عاقلانه است که در راستای منافع امنیتی دولت اتخاذ شده است.

وی همچنین افزود: هواپیمای کنونی نخست‌وزیر در حال حاضر از تجهیزات مناسب و پیشرفته‌ای به ویژه در خصوص مخابراتی برخوردار نیست و این در حالی است که هواپیمای مقامات در مناطق دیگر جهان به این امکانات مجهز هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها