کد خبر: ۱۹۰۱۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
وبلاگ شنود نوشت: یازده روز پس از سخنان تأسف بار جواد ظریف، او همچنان حاضر به عذرخواهی از ملت ایران نیست و حتی در کمال شگفتی مدعی تحریف سخنانش نیز شده است.
پایگاه شنود به فایل سخنرانی ایشان دست یافته که متن دقیق سخنان وی در اینجا پیاده و بررسی می شود :
((اولا که غربی‌ها از چارتا تانک و موشک ما نمی‌ترسن، از این مردم میترسن.[سوت و کف دانشجویان] آیا شما فکر کردید که امریکا که میتواند با یک بمبش تمام سیستم دفاعی ما را از کار بندازه از سیستم دفاعی ما می‌ترسه یا از این مردم؟ [سوت و کف دانشجویان] چرا این میزان به خودتون باور ندارین؟ آیا واقعاً به خاطر قدرت نظامی ماست که امریکا نمیاد جلو؟ بعدش شما بر اساس چه فکر میکنید که امریکا می‌تونه به اطلاعات نظامی ما دست پیدا کنه؟ کدوم سند رو خوندی؟ کدوم سند چنین حرفی رو زده؟ [سوت و کف دانشجویان] ))

بد نیست جناب ظریف به سوالات زیر پاسخ دهند :

1) آیا اعتراف به «ترس امریکا از مردم ایران» چیزی از مرعوبانه بودن جمله ی ننگین «یک بمب امریکا برای تمام سیستم دفاعی ما کافیست» کم می کند؟ (یک بلی یا خیر کافیست).

2) این قلم معتقد است آقای ظریف خودش به ترس امریکا از مردم ایران اعتقاد ندارد زیرا ایشان همرأی و وزیرکابینه ی کسی است که امریکا را کدخدای جهان میداند و در ایام انتخابات در تقابل با کسانی سخن میگفت و تبلیغ میکرد که همه ی هم و غمشان مردم بود و مقاومت مردمی.
لذا چگونه ممکن است جواد ظریف و همفکرانش از یکسو رسماً اعلام کنند که قطعنامه های شورای امنیتِ تحت سلطه ی امریکا کاغذ پاره نیست اما از سوی دیگر معتقد باشند که کدخدای شورای امنیت از این مردم می ترسد.
آیا این عوام فریبی محض نیست؟ دم خروس آقای ظریف در این فقره هویدا نشده است؟ (پاسخ فقط بلی خیر)




3) جناب ظریف، همقطارانتان 8 سال تمام احمدی نژاد را کوبیدند و متهم کردند که اینقدر نگو : ملت ایران..ملت ایران.
او را ناجوانمردانه به خاطر ملت ملت گفتنش به پوپولیست بودن متهم کردند.
حال چگونه است که بردن نام مردم از زبان شما آنقدر ارزشمند شده که از قِبلش می توانید سیستم دفاعی کشور را نیز بی آبرو کنید؟ بالاخره کدامش پوپولیستی است؟ ملت ملت گفتن احمدی نژاد در لحظه پرتاب ماهواره و نصب سانتریفیوژها، یا مردم مردم گفتن شما در کنار حراج آبروی سیستم دفاعی کشور؟

4)گفته اید : ((چرا این میزان به خودتون باور ندارین؟ آیا واقعاً به خاطر قدرت نظامی ماست که امریکا نمیاد جلو؟)) فراموش کرده اید که فرزند راستین ملت در فاصله ی سالهای 84 تا 92 همین ادبیات را بر سر دشمنان این ملت می کوفت و شمایان به جای دشمن گُر میگرفتید؟
آیا این احمدی نژاد نبود که به اندازه ریگهای بیابان فریاد میزد که دوران بمب و موشک گذشته و این قدرت پویایی ملت ایران است که دشمن را به عجز انداخته است؟
جناب ظریف فراموش نکنید که این شمایان بودید که همزمان با این سخنانِ شیر بیشه ی ولایت، فریاد میزدید که اینقدر نگویید قطعنامه ها کاغذپاره است و الخ..
آقای ظریف خیالتان تخت،
100 سال دیگر، من و شما زنده هم نباشیم روحمان که آگاه و ناظر است آینده را.
آینده ای که هویدا خواهد کرد تورم سالهای 91 و 92 را کدام نانجیبی از چهارراه استانبول بر این ملت تحمیل کرد؟ کدام نانجیبی پیروزی های جلیلی را در آلماتی 2 عقیم گذاشت؟

5) شما به دانشجوی مظلومی که نجیبانه روبروی شما ایستاده و سوالاتش را می پرسد با تکیه بر سوت و کف عده ای مودب! جار می زنید که : با کدام سند مدعی هستید که امریکا میتواند به اطلاعات نظامی ما دسترسی پیدا کند؟
یاللعجب از اینهمه گفتار مصیبت بار و متناقض.
شما دو خط بالاتر نگفتید که امریکا با یک بمبش میتواند تمام سیستم دفاعی ما را از بین ببرد؟
لذا از دو حال خارج نیست :
یا اطلاعات شما ازسیستم دفاعی کشور کامل است که این حرف را می زنید یا ناقص.
اگر ناقص است که مستحق توبیخ قرآن کریم هستید که فرمود : لم تقولون مالا یعلمون.
اگر اطلاعاتتان کامل است که شما همانجا فی المجلس دغدغه ی آن دانشجوی بینوا را اثبات کرده اید.
آیا غیر از این است که وزیر خارجه ایران که اطلاعاتش (مثلا) از سیستم دفاعی کشور کامل است به دشمن گِرا داده است که نگران نباشید، یک بمب شما برای تسلیم ایران کافیست.(ما همان ژاپن 1945 هستیم)
کسی چه میداند شاید همین اظهارات جواد! باشد که کمتر از ده روز پس از ایراد آن به امریکایی ها جرأت میدهد که با توافق نامه ژنو مانند دستمال کلینکس رفتار کنند و بر تحریم ها بیافزایند و یا در کنگره شان ایران را تهدید به بمب اتم کنند.
بنابراین،
سخن آن دانشجوی یک لاقبا که ظاهراً دیپلمات تر از شما بوده است همانجا توسط خود شما اثبات شد. ایکاش کسانی که زیر منبر شما مانند تماشاچیان کشتی کَچ سوت و کف می زدند و نیشخندهای شما را میدیدند از شما می پرسیدند که : آقای ظریف سند شما در اینکه امریکا با یک بمبش میتواند تمام سیستم دفاعی جمهوری اسلامی را از بین ببرد چیست؟
آقای وزیر خارجه،
آیا سوال و دغدغه ی آن دانشجو بزرگتر بود و به سند نیاز داشت یا ادعای شاذ شما ؟
دیدید که تمامی مسئولان مربوطه منجمله فرمانده رشید سپاه پاسداران سخن شما را لَغو و از روی جهالت خواندند.
کما اینکه رئیس جمهور محترم نیز جدیدترین کسی است که شما را به تأمل در سخن گفتن فرا خوانده است.
آقای محمدجواد ظریف،
پیش ازاین خدمت شما عنوان کرده بودم که ریزش ها و رویش های 4 سال اخیر را در معادلات تان لحاظ فرمایید.
نگاهتان به مردم از آن بالا و هلیکوپتری نباشد برادر.
که اگر اینگونه باشد(که متاسفانه تاکنون اینگونه نشان داده اید) خود شما در راه رفتن روی سِنِ سیاست دچار مشکل شده و توان اجرای صحیح PS هایتان را نخواهید داشت.
مردم این روزگار تماشاچی و منفعل صرف نیستند و بسی فعالند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها