کد خبر: ۱۹۰۳۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت:هميشه قانوني در فوتبال وجود دارد که اعتقاد بر اين است که به ترکيب تيم برنده هيچ وقت دست زده نمي‌شود.

محمد صادق اکبري در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: هميشه قانوني در فوتبال وجود دارد که اعتقاد بر اين است که به ترکيب تيم برنده هيچ وقت دست زده نمي‌شود ما الان هم تيم‌مان در صدر جدول است و نتايج خوب به همراه بازي خوب انجام مي‌دهد.

وي افزود:‌ ما در همين ديدار با تراکتور سازي با وجود اينکه باختيم اما از حريف بسيار سر بوديم و الان بايد تدبيري بينديشيم تا با توجه به اينکه کمتر از سه ماه به بازي‌ها مانده با آرامش کار را رو به جلو ببريم و از هر گونه حاشيه‌ها بپرهيزيم.

اکبري ادامه داد: ما پيشنهاد مي‌کنيم همين ترکيب در هيئت مديره بماند. با وجود اينکه رويانيان در جلسه هيئت مديره سخت به اين موضوع پافشاري مي‌کرد که نمي‌تواند در پرسپوليس بماند و مصر بود که به دليل برخي مشکلات خانوادگي و برخي مسائل برود اما باز هم گفتيم که فعلا بمان.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: ما مي‌خواهيم پرسپوليس آرامش داشته باشد البته تابع نظر وزارت ورزش هستيم و در راستاي بهبودي شرايط تيم هر تصميمي که وزارت ورزش بگيرد مورد استقبال و تائيد ما است اما بايد اکنون آرامش را حفظ کرد. ما پس از جلسه هيئت مديره صورتجلسه و کارهاي اقتصادي را امضا و در اختيار وزارت ورزش قرار داديم و مسئله ديگري در اين زمينه مطرح نشد.

اکبري تصريح کرد: بازي سخت را مقابل سايپا داريم و مطمئن هستم با تجربه دايي و تلاش بازيکنان مشکلي در اين مسابقه نخواهيم داشت. بازيکنان مي‌دانند بايد تمام فکر خود را به خواسته‌هاي کادر فني و بازي خود مشغول کنند.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال که برخي مي‌گويند پروين مخالف برخي مسائل است، گفت: آقاي پروين اگر حرف مي‌زند از روي دلسوزي است و جلسه را براي حرف زدن و رفع کدورت‌ها مي گذاريم. هر کس براي پرسپوليس حرفي مي‌زند به خاطر موفقيت تيم است اما خوشبختانه مشکلي وجود ندارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها