کد خبر: ۱۹۰۴۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
دفتر خدمات بيمه‌اي باشگاه پرسپوليس طي مراسمي افتتاح شد.
مراسم افتتاح دفتر خدمات بيمه‌اي باشگاه پرسپوليس امروز با حضور رويانيان، آيت‌الله لطفي امام جمعه ايلام، نماينده اردبيل در مجلس شوراي اسلامي و همچنين جمعي از پيشکسوتان از جمله زادمهر، عربشاهي، يوسفي، استيلي و نيز با حضور محمد دايي و علي لطفي برگزار شد.

به گزارش ايسنا ، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مراسم افتتاح اين دفتر اظهار کرد: تا الان چند برنامه مهم در باشگاه پرسپوليس افتتاح شده و از اين به بعد هم اين کار انجام خواهد شد. يکي از‌آنها ايجاد صندوق پرسپوليس در بورس بود. پول حاصل از اين کار به پرسپوليس نمي‌آيد بلکه به نظام بانکي کشور مي‌رود و پول آن در جيب مدارس فوتبال پرسپوليس مي‌رود. ما چند روز پيش يکصدمين مدرسه فوتبال پرسپوليس را در ايران افتتاح کرديم و قصد داريم اين تعداد را به هزار مدرسه برسانيم.

رويانيان گفت: واقعا جوان‌هاي ما بايد کجا بروند؟ چه امکاناتي براي جذب آنها داريم؟ بايد به مسجد بروند يا ورزش کنند تا روح و جسم‌شان سالم باشد. واقعا جوانان ما مشکلات مختلفي دارند. از بيکاري بگيريد تا مشکل در ازدواج و... ما بايد امکاناتي فراهم کنيم که جوان‌هاي ما به مسيرهاي انحرافي نروند. چقدر موادمخدر در سال‌هاي گذشته روي جوانان ما تاثيرگذاشته است. ماهواره به روستاهاي ما هم رفته است. يکي از راه‌هاي مقابله با اين مسائل تقويت امکانات ورزشي است. ما بايد مدارس فوتبال را تقويت کنيم، اصلا فوتبال ابزار تقويت دين است.

رويانيان همچنين با کنايه‌اي خطاب به جهانگيرزاده مسوول بيمه ايران گفت: من از خواهرزاده‌ام پرسيدم که آيا کار کردن در بيمه سود دارد، که او هم گفت بله. آقاي جهانگيرزاده از همين الان گفتم که بعدا نگوييد نگفتم. لطفا پول ما را هم از سود اين دفتر بدهيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها