کد خبر: ۱۹۰۶۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
صبح امروز بمبهایی در جنوب کرکوک و تکریت منفجر شد که تنها ۳ زخمی به همراه داشت. یک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده در بغداد نیز خنثی شد.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه خبری «کل العراق»، صبح امروز دو بمب در مسیر حرکت یک اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) در جنوب کرکوک منفجر شدند.

یک مقام امنیتی اعلام کرد که این دو بمب در مسیر حرکت این اتوبوس در منطقه «طوزخورماتو» جاسازی شده بود که منفجر شد اما خوشبختانه تنها خسارت مادی وارد آورد و هیچ کس آسیب ندید.

انفجار در تکریت

از سوی دیگر، یک منبع آگاه در پلیس استان «صلاح‌الدین» گفت: یک بمب نیز در سامرا واقع در جنوب تکریت، منفجر شد و طی آن یک گشتی پلیس مورد هدف قرار گرفت که طی آن 3 پلیس زخمی شدند.

نیروهای امنیتی نیز بلافاصله در محل انفجار حاضر شدند و زخمی‌ها نیز برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

خنثی‌سازی یک عملیات تروریستی در جنوب شرق بغداد

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراقی موفق شدند تا یک عملیات تروریستی علیه زائران امام حسین (ع) را که با پای پیاده در حال حرکت به سوی کربلا هستند، خنثی کنند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌ها قصد داشتند با یک موتور سیکلت بمب‌گذاری‌شده در جنوب شرق بغداد، زائران کربلای معلی را هدف قرار دهند. اما نیروهای فرماندهی عملیات بغداد، طی بازرسی‌های متعدد، این موتورسیکلت را در یک باغ در منطقه نهروان در جنوب شرق بغداد پیدا کردند که برای انفجار آماده شده بود.

بر اساس این گزارش، یک تیم از نیروهای مبارزه با مواد منفجره، موفق شدند این موتورسیکلت را خنثی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها