کد خبر: ۱۹۰۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا شمالی این هفته شاهد اکران عمومی «گوش‌بُری آمریکایی» است که حال و هوایی اجتماعی و غیرمتعارف دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌کنند درام اجتماعی «گوش‌بری آمریکایی» با افتتاحیه‌ای 30 میلیون دلاری صدرنشین جدول گیشه نمایش شود.

دیوید او راسل فیلمساز غیرمتعارف سینما وظیفه کارگردانی «گوش‌بری آمریکایی» را به عهده داشته است. فیلم‌نامه فیلم را او با همکاری اریک سینگر نوشته است.

 

قصه فیلم درباره یک مأمور اف‌بی‌آی (با بازی برادلی کوپر) است که یک زوج خلافکار (با بازی کریستین بیل و امی آدامز) را وادار می‌کند برای حل یک پرونده مهم به او کمک کنند.

این زوج خلاف‌کار مجبور می‌شود وارد دنیای مافیایی شهر نیوجرسی شده و مأموریتی را که مأمور پلیس از آنها می‌خواهد، به نحو احسن انجام دهند.

در این بین، پای همسر مأمور پلیس با بازی جنیفر لاورنس هم به ماجراها کشیده می‌شود و او هم به صورت جزئی از این مأموریت خطرناک در می‌آید.

جرمی رنر هم یکی از بازیگران اصلی فیلم است. کاراکتر او در قصه فیلم ناخواسته درگیر ماجراجویی‌هایی می‌شود که ارتباطی به او ندارد.

دیوید او راسل سال قبل کمدی درام اجتماعی «کتابچه راهنمای خوش‌بینی» را کارگردانی کرد که موفقیت مالی و انتقادی زیادی به دست آورد.

این فیلم مستقل و غیرمتعارف بیش از 100 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد و برای جنیفر لاورنس، اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه آورد.

منتقدان و تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای کمدی درام جنایت‌کارانه «گوش بری آمریکایی» هم موفقیتی شبیه «کتابچه راهنمای خوش‌بینی» پیش‌بینی می‌کنند.

هفته قبل مراسم جوایز گلدن گلوب (کره طلایی) اسامی نامزدهای امسال خود را معرفی کرد و «گوش‌بری آمریکایی» در رشته‌های اصلی آن، نامزد دریافت جوایز شده است.

اهل فن می‌گویند این مسئله کمک می‌کند تا این فیلم نمایش افتتاحیه خود در آمریکای شمالی را، با یک فروش بالا آغاز کند.

طی هفته‌ای که گذشت دومین قسمت مجموعه فیلم «هابیت» ساخته پیتر جکسن با یک افتتاحیه 74 میلیون دلاری، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها