کد خبر: ۱۹۰۸۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس درباره بی‌احترامی به آیت‌الله هاشمی از سوی رئیس فنلاندی هیئت پارلمانی اروپا گفت:‌ وزارت خارجه باید پیگیر این موضوع باشد.
 محمدحسین آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره بی‌احترامی به آیت الله هاشمی از سوی رئیس فنلاندی هیئت پارلمانی اروپا اظهارداشت: این مسئله نشانگر این است که اینها هدفمند این اقدام را انجام دادند و این نوع اقدامی که جسارت می‌کند در برابر رئیس تشخیص مصلحت نظام و احترام لازم دیپلماسی را که عرف بین‌الملل است انجام نمی‌دهد، نشان می‌دهد این هیئت دنبال این موضوعات بودند.

وی تصریح کرد: البته بخشی نیز به خود آقایان مربوط می‌شود چه لزومی دارد آقای هاشمی وقت بگذارد و با اینها دیدار کند، این افراد کاره‌ای نیستند؛ وزارت خارجه باید پیگیر این موضوع باشد ما به شخص کاری نداریم بلکه مسئله مربوط به جایگاه است و اینکه رئیس هیئت پارلمانی اروپا در مقابل یکی از مقامات کشور ما بی‌احترامی می‌کند در واقع جسارت به ملت ایران است و وزارت خارجه باید این مسئله را دنبال کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: البته ما از آقای هاشمی نیز گله داریم که چرا به آنها وقت داده است. آقای هاشمی باید بداند غرب اعتقادی به گفتمان جمهوری اسلامی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها