کد خبر: ۱۹۱۶۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۰۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ميلان ايتاليا با ابراز تاسف از شکست تيمش در دربي شهر ميلان ادعا کرد ديگر رمقي براي روسونري نمانده است.
تيم ميلان شب گذشته (يک‌شنبه) در هفته هفدهم سري A و در دربي دلامدونينا برابر اينتر با يک گل شکست خورد تا سال 2013 را با حضور در رده سيزدهم جدول رده‌بندي رقابت‌ها به پايان برساند.

به گزارش تسنيم، اين شکست همچنين روند ناکامي‌هاي متوالي قرمز و مشکي‌پوشان ميلان در مصاف با همشهري آبي و مشکي‌پوش‌ را تداوم بخشيد به طوري که شمار بازي‌هاي بدون برد متوالي آنها در دربي ميلان موسوم به دربي دلا مدونينا را به 5 بازي افزايش داد. روسونري در 5 دربي اخيري که به ميدان رفته تنها يک امتياز گرفته است و آخرين پيروزي‌اش برابر اينتر به ماه آوريل سال 2011 برمي‌گردد.

ماسيميليانو آلگري در خصوص شکست دوباره مردانش برابر اينتر به شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: تيم ما در پايان بازي کمي خسته شد و متاسفانه دست من براي جايگزيني مهره‌هاي تيمم بسته بود. فکر مي‌کنم ميلان يک ساعت اول خوب بازي کرد اما بعد از آن بايد بهتر دفاع مي‌کرد، هرچند گلي که پالاسيو به ثمر رساند هم فوق‌العاده بود.

آلگري افزود: قضيه دربي با ساير بازي‌هاي فصل فرق دارد اما چيزي که مرا ناراحت مي‌کند اين است که بازيکنان ما بيش از اندازه خطا مي‌کنند و بيش از حريف با کارت زرد جريمه مي‌شوند. يک جاي کار مي‌لنگد چون ما بيش از اندازه اخطار گرفته‌ايم. در 6 ماهگذشته ميلان به ندرت توانسته با بازيکناني غير از آنهايي که در اين بازي ديديد به ميدان برود چون تعداد مصدومانش همواره زياد بوده است. با همين وضعيت ما تنها نماينده ايتاليا در ليگ قهرمانان اروپا هم هستيم و بايد در آنجا هم بازي کنيم. باختن در دربي باعث تاسف است اما هنوز بازي‌هاي فراواني باقي مانده که مي‌شود ناکامي‌هاي اخير را با پيروزي در آنها جبران کرد.

ميلان با قبول شکست در دربي تنها 5 امتياز با منطقه سقوط جدول رده‌بندي سري A فاصله دارد و با يک امتياز بيشتر از آتالانتا در رده سيزدهم جاي گرفته است با اين حال آلگري ابراز اميدواري کرد که تيمش اين دوره بحراني را پشت سر خواهد گذاشت.

سرمربي پيشين تيم کالياري عنوان کرد: زماني که تمام بازيکنان ما آماده شوند و عادل رامي و کيسوکه هوندا هم به جمع‌مان اضافه شوند، سرانجام مي‌توانيم به برخي از بازيکنان‌مان استراحت بدهيم. ما بسياري از بازيکنان خود را به خاطر مصدوميت در اختيار نداريم و به همين دليل روي بازيکنان فعلي‌مان که مجبورند هفته‌اي 2 بار به ميدان بروند فشار فراواني آمده است. با اين حساب براي ميلان رمقي نمانده است.

آلگري در پاسخ به اين سوال که چگونه مي‌تواند با آرامش به هدايت تيمش بپردازد زماني که رسانه‌هاي ايتاليا از گوشه و کنار خبر اخراج قريب الوقوع او و جانشيني کلارنس سيدورف را منتشر مي‌کنند، خاطرنشان کرد: من کارم را با آرامش خاطر انجام مي‌دهم چون اهداف مهمي دارم. اينکه در سري A خيلي عقب افتاده‌ايم درست است اما من اطمينان دارم که سال 2014 براي ميلان متفاوت خواهد بود. ما هنوز در ليگ قهرمانان و کوپا ايتاليا شانس داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها