کد خبر: ۱۹۳۱۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۸ دی ۱۳۹۲
به دلیل تطهیر فتنه‌گران در آستانه ۹دی
نمایندگان مجلس بعد از نطق مطهری که در حمایت از فتنه گران علیه دستگاه قضائی صورت گرفت با شعار مرگ بر فتنه‌گر به اظهارات وی اعتراض کردند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، نمایندگان مجلس بعد از نطق علی مطهری در صحن علنی مجلس که در حمایت از سران فتنه علیه دستگاه قضائی ایراد شد، با شعار مرگ بر فتنه گر به اظهارات وی اعتراض کردند.

بعد از نطق مطهری، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده دلیجان در تذکری خطاب به وی گفت: تطهیر فتنه88 در آستانه9دی نشان می‌دهد جریانی به دنبال حمایت از فتنه گران و تنش در کشور است.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران نیز در تذکری گفت: ماهم معتقدیم درباره فتنه 88 خیلی از مسائل باید روشن شود که از جمله آن نقش عوامل پشت پرده فتنه 88 است.

بعد از تذکرات پیاپی نمایندگان و درخواست آنان برای وقت جهت تذکر به علی مطهری، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را به عهده داشت، گفت: از طرف اکثریت نمایندگان می‌گویم در رسیدگی به پرونده فتنه88 حداکثر رافت اسلامی اعمال شد و کمرنگ کردن9 دی و تطهیر فتنه گران خوابی است که تعبیر نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، جمع کثیری از نمایندگان مجلس خواستار وقت تذکر از هیئت رئیسه مجلس برای واکنش به اظهارات علی مطهری شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها