کد خبر: ۱۹۳۲۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۸ دی ۱۳۹۲
تکذیب مصاحبه جنجالی منتسب به روانبخش/
روانبخش در پاسخ به سئوالی مبنی بر مصاحبه منتسب به وی که عنوان کرده بود حاضرم طناب دار را به گردن موسوی و کروبی بیندازم گفت: اینکه باید سران فتنه محاکمه شوند شکی نیست، ولی بنده چنین مصاحبه با سایتی که منبع خبر معرفی شده نداشته ام اصلا تا به امروز این رسانه را نمی شناختم، بسیار هم تعجب کردم که چنین نقل قولی از بنده بیان شده است، البته عده ای با ساختن مصاحبه های خیالی و ساختگی به دنبال این هستند که واکنش نشان دهیم، تا با فضا سازی های حاشیه ای جنجال به پا کنند تا زمینه برای تهمت ها فراهم شود. / تکذیب مصاحبه جنجالی منتسب به روانبخش
به گزارش 598 به نقل از بی باک، در چند روز گذشته رسانه های اصلاح طلب به دنبال احیای مهره سوخته خود محمد خاتمی هستند و محوریت فعالیت و تیترهای اصلی خود را تحرکات خاتمی قرار دادند. این رسانه ها در مقطعی از توصیه های خاتمی به دکتر روحانی گفتند و بار دیگر از دست و پا زدن وی برای رفتن به مراسم خاکسپاری نلسون ماندلا سخن به میان آوردند و اخیراً هم از عزم سفر وی به قم در ایام9 دی سرودند که البته با مخالفت مراجع عظام تقلید روبرو شد.

حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با بی باک اظهار داشت: اصلاح طلبان آقای خاتمی را لیدر و رهبر جریان اصلاح طلبی معرفی کردند بنابراین اگر نام خاتمی در رسانه ها زنده باشد می تواند به احیای اصلاح طلبی و حیات آنها کمک کند، نکته مهم اینکه خاتمی به عنوان لیدر جریان اصلاحات اگر به قم سفر می کرد و با مراجع عظام تقلید ولو برخی از مراجع دیدار می کرد می خواست مشروعیتی برا اعتبار از دست رفته خود دست و پا کند.

وی بیان داشت: خاتمی علاوه بر اینکه رهبر جریان اصلاحات است از سران فتنه هم محسوب می شود و از افرادی است که در راه اندازی فتنه 88 نقش اساسی ایفا کرد، دیدار او با مراجع عظام تقلید می توانست دو فایده برای خاتمی داشته باشد، یکی اینکه ماجرای فتنه را از ذهن مرم پاک کند و عنوان رهبری فتنه و سران فتنه از او به فراموشی سپرده شود و دیگری اینکه می خواست مراجع را در برابر مردم قرار دهد زیرا مردم به شدت از جریان فتنه مخصوصا توهینهای آنها به امام حسین(ع)، متنفر هستند اگر مراجع با چنین آدمی دیدار می کردند به نفع خاتمی و جریان اصلاحات  و به ضرر مراجع عظام بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: تلاش زیادی شد که این دیدار ولو دیدار با یک مرجع صورت بگیرد خوشبختانه مراجع عظام تقلید متوجه بودند که هدف از این سفر و دیدار چیست و با هوشیاری و بصیرت مراجع، توطئه فتنه گران خنثی شد. مراجع هم توجه دارند که جریان اصلاحات چه جریانی است همان جریانی که یکی از سران آنها یعنی آقای هاشم آغاجری در همدان رسما تقلید مردم از مراجع را کار میمون دانست و با این حرفهای بی مایه خود به ساحت مراجع و متدینین و مقلیدن مراجع اهانت کرد.

حجت الاسلام روانبخش خاطر نشان کرد: این جریانات همان جریان سکولار و معارض دینی هستند، برخی از این افراد رسما دین را افیون ملت ها و دولت ها دانستند یعنی چند گام از مارکس ملحد هم بالاتر رفتند و علاوه بر اینکه دین را افیون می دانست آغاجری رسما اعلام کرده که من از مارکس هم بالاتر می گویم زیرا بخشی را مارکس گفته است و بخش دیگر را من می گویم! پس چطور توقع می رود مراجع که پایه های دین مردم هستند با اینها که چنین تفکراتی دارند دیدار کنند.

وی گفت: هاشم آغاجری عضو مجاهدین و عضو حزب مشارکت و از پایه های این جریانات سیاسی بوده است، این ها افرادی هستند که تحت لوای حمایت از زنان کنوانسیون رفع تبعیض را در دستور کار خود قرار دادند و مجلس اصلاحات هم آن را تصویب کردند و در آن شرایط مراجع اعلام کردند که این کار حرام است زیرا اصل اول آن با حکم شرعی اسلامی مخالفت می کند، این جریان در مقابل مراجع امتحان پس داده اند و دیگر نمی توانند برای رسیدن به مقاصد خود از مراجع سوء استفاده کنند و مراجع عظام تقلید چنین رفتارها و تحرکات ضد دینی را فراموش نمی کنند.

می خواستند در سالگرد 9 دی  تیری شلیک کنند به بصریت روز 9 دی، و جامعه را دچار یک نوع تنش کنند خوشبختانه این توطئه توسط مراجع قم بر ملا شد.

دکتر روانبخش افزود: فتنه گران نمی خواهند بپذیرند که تحرکات و تهمت هایشان نابجا بوده است، زیرا هویت آنها با این نوع حرکات ساخته شده است، اگر می خواستند به اشتباهات خود اعتراف کنند، می توانستند با یک عذرخواهی رسمی از مردم به دامان نظام بازگردند و در همان روزهای اول نظام را به چالش نکشند، حتی بعد از گذشت بیش از 4 سال باز هم می توانند عذرخواهی رسمی کنند تا بتوانند تا حدودی وجه به دست بیاورند ولی حتی حاضر به انجام چنین کار ساده ای نیستند.

وی عنوان داشت: نتانیاهو اخیرا جمهوری اسلامی ایران را متهم به تقلب در آرای مردم کرد، فتنه گران هم همچنان بر همان روال نتانیاهو حرکت می کنند و آثار پشیمانی در رفتارشان دیده نمی شود، حرکتی که در روزنامه بهار که وابسته به اصلاح طلبان است ولایت حضرت علی(ع) را زیر سوال برد و روزنامه قانون که باز هم وابسته به اصلاح طلبان است حکم سریع قرآن را زیر سئوال می برند و متاسفانه از نظر قضائی هم برخوردی با این ها نشده است، پس گذشت زمان هم باعث نشده است که اینها به اشتباهات خود پی ببرند و حتی جری‌تر هم شده اند.

روانبخش در پاسخ به سئوالی مبنی بر مصاحبه منتسب به وی که عنوان کرده بود حاضرم طناب دار را به گردن موسوی و کروبی بیندازم گفت: اینکه باید سران فتنه محاکمه شوند شکی نیست، ولی بنده چنین مصاحبه با سایتی که منبع خبر معرفی شده نداشته ام اصلا تا به امروز این رسانه را نمی شناختم، بسیار هم تعجب کردم که چنین نقل قولی از بنده بیان شده است، البته عده ای با ساختن مصاحبه های خیالی و ساختگی به دنبال این هستند که واکنش نشان دهیم، تا با فضا سازی های حاشیه ای جنجال به پا کنند تا زمینه برای تهمت ها فراهم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها