کد خبر: ۱۹۳۲۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۸ دی ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه دستگاه قضایی همانطور که با تروریست ها برخورد می کند با سران فتنه نیز باید همان برخورد را داشته باشد، گفت: اگر دستگاه قضایی به درستی با سران فتنه برخورد می کرد دیگر امروز کسی جرات تقاضای رفع حصر نمی کرد.
به گزارش 598، محمد حسین آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، اظهار داشت: حماسه 9 دی بصیرت، زمان شناسی و آگاهی ملت ایران را در یک حرکت خودجوش و بسیار عظیم به نمایش در آورد و مردم نشان دادند برای انقلاب و ارزش های نظام حاضرند جان خود را نیز فدا کنند.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل هرگونه توطئه دشمن در کمترین زمان تصمیم گیری می کند گفت: این ویژگی ملت ایران و صیانت از آرمان ها برای دشمن قابل تحمل نیست.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به در خواست برخی باقی ماندگان فتنه 88 مبنی بر رفع حصر موسوی و کروبی گفت: اگر دستگاه قضایی به درستی با سران فتنه برخورد می کرد دیگر امروز کسی جرات تقاضای رفع حصر نمی کرد.
 
آصفری گفت:  اقدامات سران فتنه کمتر از اقدام منافقین در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب نیست، چرا که آنها پیروزی شیرین انتخابات سال 88 را به کام مردم تلخ کردند و دنیا طلبی، زیاده خواهی و بی بصیرتی عناصر فتنه ابزاری برای سو استفاده غربی ها علیه کشورمان شد.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: اگر امروز امریکایی ها جرات می کنند علیه ملت ایران بزرگ تر از دهانشان حرف بزنند و تهدید کنند به این خاطر است که این موقعیت را عناصر فتنه در اختیار آنها قرار داده اند.
 
وی اظهار داشت: دستگاه قضایی باید همانطور که با تروریست ها برخورد می کند با سران فتنه نیز همان برخورد را داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها