کد خبر: ۱۹۳۳۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۰۸ دی ۱۳۹۲
ارتقای درجه نظامی کشته شده عراقی در جریان بازداشت العلوانی و تکذیب آزادی این نماینده بازداشت شده از مهمترین اخبار این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، منابع عراقی اعلام کردند: نوری المالکی به سرباز عراقی که در جریان بازداشت احمد العلوانی نماینده پارلمان عراق در الانبار کشته شد، درجه ستوانی داد و درجه دو نظامی دیگر را نیز ارتقا داد.

از سوی دیگر عبدالسلام المالکی نماینده ائتلاف دولت قانون اعلام کرد: بازداشت العلوانی سرآغاز مجازات نمایندگانی است که دستانشان به خون ملت عراق آغشته است و قرار بازداشت برای نمایندگانی که با تروریست ها همسویی داشته باشند، صادر خواهد شد.

این در حالی است که یک منبع اطلاعاتی عراقی اخبار مربوط به آزادی احمد العلوانی را تکذیب و اعلام کرد: وی همچنان در زندان مبارزه با تروریسم در بغداد به سر می برد.هدف اخباری که درباره آزادی العلوانی منتشر شده است با هدف سلب اعتماد نیروهای عراقی به فرماندهان خود است|، زیرا العلوانی با حکم قاضی به اتهام دخالت در خشونت و تیراندازی به سوی نیروهای عراقی بازداشت شده است.

این منبع عراقی از ادامه عملیات نظامی در صحرای الانبار خبر داد و افزود: عملیات نظامی تا زمان پاکسازی منطقه از وجود داعش ادامه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها