کد خبر: ۱۹۳۶۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۹ دی ۱۳۹۲
نطق خواندنی حجت‌الاسلام رسایی در صحن علنی مجلس:
9دي يادآور قيام ملت عليه شعار دروغ "نه غزه، نه لبنان جانم فداي ايران" است كه عده اي شنيدند و از شعار دهندگان آن حمايت كردند. 9دي يادآور سيلي مردم به صورت كساني است كه شعار "استقلال آزادي جمهوري ايراني" را شنيدند و لبخند زدند، 9 دي يادآور خشم ملت است عليه كساني كه ديدند عكس روح خدا و مقتدايشان به آتش كشيده شده و در لباس خط امام و يار امام براي توهين كنندگان كف و سوت زدند و برعكس امامشان عمل كردند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: بسم الله الرحمن الرحيم. امروز يوم الله 9دي است، روزي كه خون مردم ايران اسلامي در شهرهاي كوچك و بزرگ به جوش آمد و با بغض و كينه نسبت به متعرضين به عاشوراي حسيني و حريم ولايت، به خيابان ها ريختند و نشان دادند كه اهل كوفه نيستند تا علي زمانشان تنها بماند. روزي كه امام خامنه اي در اين چهار سال بيش از 30 بار درباره آن سخن گفته‌اند.

امروز يوم الله  9دي است، روزي كه جماعتي از يادآوري آن عصباني اند و ما به آنها مي گوييم عصباني باشيد و از اين عصبانيت بميريد. چرا عصباني نباشند در حالي كه اين روز يادآور خيانتي است كه با لجاجت خود در حق عاشوراي حسيني كردند و اسباب تعرض به عاشورا پديد آوردند. اين روز يادآور خيانت فتنه گران كوچك و بزرگ و بويژه سران فتنه و رأس فتنه در حق نظام اسلامي است.
 
 
9دي يادآور سكوت و سخنان دوپهلويي است كه برخي در برابر ظلم به جمهوريت و اسلاميت نظام كردند. 9دي روزي است كه خيابان هاي ايران اسلامي به ميز محاكمه سران فتنه تبديل شد و مردم يكپارچه عليه فتنه گران و به خصوص رأس فتنه شعار سر دادند و از آنها خواستند كه به باغ پسته برگردند.
 
9دي يادآور قيام ملت عليه شعار دروغ "نه غزه، نه لبنان جانم فداي ايران" است كه عده اي شنيدند و از شعار دهندگان آن حمايت كردند. 9دي يادآور سيلي مردم به صورت كساني است كه شعار "استقلال آزادي جمهوري ايراني" را شنيدند و لبخند زدند، 9 دي يادآور خشم ملت است عليه كساني كه ديدند عكس روح خدا و مقتدايشان به آتش كشيده شده و در لباس خط امام و يار امام براي توهين كنندگان كف و سوت زدند و برعكس امامشان عمل كردند.
 
9دي يادآور دروغ بزرگ تقلب و متهم كردن جمهوري اسلامي به خيانت در راي مردم است كه عده اي رمز كودتاي خود كردند و مشتشان با حمايت از توهين كنندگان به عاشوراي حسيني باز شد.
 
9دي روزي است كه وقتي مردم ديدند، 8 ماه رهبر معظم انقلاب به عنوان "سمبل اسلاميت" در برابر باج خواهي "فيل مست قدرت" كوتاه نيامدند و از آراي انتخابات مردم به عنوان "حق الناس" حمايت و حفاظت كردند، به ميدان آمدند و با حضور ميليوني خود به عنوان "سمبل جمهوريت"، از ولايت و اسلاميت دفاع كردند.
 
بايد از همه آنها كه در خلق حماسه 9دي كوشيدند، قدرداني كردند. بويژه خانواده شهداي بسيجي اي كه براي حفاظت از نظام اسلامي و آراي مردم در انتخابات دهم، فرزندانشان را تقديم كردند، بوي‍ژه از بسيجيان و نيروهاي انتظامي كه در خيابان ها به دست فتنه گران كتك خوردند تا مسجد ديگري آتش نگيرد، به اموال عمومي تعرض نشود، چادر از سر زني كشيده نشود.
 
بايد از آنهايي تشكر كرد كه در فتنه سال 88 سينه خود را در خيابان ها براي حفاظت از آراي مردم سپر كردند تا چهار سال بعد وقتي در انتخابات يازدهم، كانديداي ديگري رأي مي آورد، ‌هواداران او بتوانند با آزادي كامل به خيابان ها بيايند و شادي كنند و نظام تحت ولايت رهبري فقيه و جامع الشرايط يعني همين، يعني خون دل خوردن كه به قول شهيد آويني خون دادن براي امام خميني زيباست ولي خون دل خوردن براي امام خامنه اي از آن زيباتر است.
 
همچنين بايد از آنها كه سالروز 9 دي را پاس مي دارند بويژه رسانه هاي مكتوب و مجازي و صدا و سيما كه در خلق حماسه 9 دي و در اين ايام با گزارش هاي خبري خود به ريشه هاي بوجود آمدن 9دي مي پردازد، تشكر كرد. بايد از رئيس جمهور محترم، جناب آقاي روحاني تشكر كرد كه روز گذشته با يادآوري يوم الله 9دي اعلام كرد:‌ "در 9دي 88 مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنان را دارند، به حرکت در آمده، با حضور و اجتماع‌شان به بیگانگان پاسخ درخوری دادند."
 
اين سخن يعني رييس جمهور محترم هم سران فتنه را بيگانه مي دانند چرا كه در اجتماع ميليوني مردم ايران اسلامي در 9دي 88 پاسخ درخوري به سران فتنه داده شد و البته رهبر معظم انقلاب همان ايام، پس از ماه ها تلاش براي بازگرداندن سران فتنه، وقتي از جدايي سران داخلي فتنه از سران خارجي نااميد شدند، اعلام كردند كه اينها به دليل ظلم نابخشودني اي كه در حق جمهوري اسلامي و مردم كرده اند، ديگر از نظام اسلامي خارج شده اند.
 
آقاي روحاني ! از ياد نبريد كه نظام جمهوري اسلامي در فتنه سال 88 با تقديم 25 شهيد مقدمات رياست جمهوري شما را فراهم آورد. چرا كه  اگر رهبر انقلاب در برابر باج خواهي جماعتي در سال 88 كوتاه مي آمدند و مي پذيرفتند كه در انتخابات دهم رياست جمهوري تجديد شود، اگر ادعاي دروغ تقلب در 13 درصد آراي بيش از 50 درصد آراي آقاي احمدي نژاد از مجموع 63 درصد آراي وي مي پذيرفتند، قطعا در انتخابات سال 92 هم عده اي مي توانستند در 7 دهم درصد آراي بيش از 50 درصد آراي شما تشكيك كنند و درخواست ابطال انتخابات را نمايند كه علي القاعده بايد مانند سال 88 پذيرفته مي شد و در اين صورت معلوم نبود با تجديد انتخابات يازدهم، با اين رأي لب مرزي شما مجددا رئيس جمهور شويد.
 
اما اين روزها عده اي ساده لوح ادعا مي كنند كه حصر سران فتنه بدون پشتوانه شرعي و قانوني است. براي مراجع عظام تقليد نسخه مي پيچند كه سكوت نكنيد! عجبا از كي تا به حالا شما بايد تشخيص شرعي و قانوني بودن برخي از امور را دهيد. آيا جز اين است كه حصر سران فتنه با مصوبه شوراي عالي امنيت ملي در دوره گذشته و تاييد اين حكم از سوي شوراي عالي امنيت ملي در دوره اي است كه رياست آن با جناب روحاني است؟ آيا جز اين است كه مصوبات شوراي عالي امنيت ملي با تاييد رهبري معظم انقلاب حكم قانون را دارد، پس مغالطه چرا ؟!  
 
گفته مي شود كه سران فتنه تريبوني در اختيار ندارند تا از خود دفاع كنند. آيا جز اين است كه سران فتنه در 17 بيانيه اي كه صادر كردند حتي يك استدلال در خصوص ادعاهاي دروغ خود ارائه نداند و تنها به تحريك هوادارانشان براي آشوب پرداختند؟ كدام نظامي را سراغ داريد كه در اختيار دشمنان برانداز خود تريبون براندازي قرار دهد.
 
راستي بعد از اقامه نماز جمعه روشنگرانه و منصفانه رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 توقع اين بود همه آنها كه ادعاي حضور در خيمه نظام اسلامي را دارند، به قانون و تدبير رهبري معظم انقلاب تن دهند، اما لجاجت، خودبيني، قدرت طلبي و ... كه عده ا ي را كر و كور كرده بود، اجازه نداد تا از باتلاقي كه گرفتارش شده بودند، بيرون بيايند و هر چه بيشتر دست و پا زدند، بيشتر در باتلاق همسويي و هم صدايي با دشمنان امام فرو رفتند.
 
اين جماعت با استناد به گذشته خود، خط امامي بودنشان را به رخ مي كشيدند اما هرگز به اين سئوال پاسخ ندادند كه اين چه خط امامي بود كه دشمنان امام راحل در پشتيباني از او تمام توان خود را به كار گرفتند؟ اين چه خط امامي بود كه منافقين ملعون، سلطنت طلبان طاغوت، رژ‍يم نامشروع صهيونيستي، رسانه هاي بيگانه و وابسته، سران كفر و استكبار، گروهك هاي تروريستي از جمله گروهك ريكي و حتي رقاصه هاي دوره طاغوت از آن حمايت مي كردند و براي آن كف و سوت مي زدند؟
 
يك ماه بعد، خطيبي ديگر به نماز جمعه رفت. خطبه هايي كه دشمنان نماز جمعه تشنه شنيدن آن بودند. خطيب نماز جمعه 28 تير ماه 88 در حالي به نماز جمعه رفت كه رسانه هاي معاندي كه 30 سال به نماز جمعه فحش داده بودند، هواداران خود را به حضور در اين نماز جمعه دعوت مي كردند. جالب است براي اولين بار از رسانه هاي بيگانه آموزش نماز جمعه داده شد! با اين همه، وقتي خطيب جمعه خطبه هاي دشمن شادكنش را ايراد كرد، جماعتي از ذوق زدگي به جاي اقامه نماز، كف  و سوت زدند، جماعتي ديگر دختر و پسر دست در دست هم به نماز ايستادند و برخي با كفش نماز خواندند!
 
اين آخرين نماز جمعه اي بود كه توسط اين خطيب ايراد شد اما او بعد از اين خطبه ها كه 180 درجه بر خلاف خطبه هاي دشمن شكن رهبر معظم انقلاب بود، بارها و بارها از قرابت خود با رهبري انقلاب سخن گفت و تاكيد مي كرد كه "فصل الخطاب ولايت فقيه است "ولي" راه حل برون رفت از اين وضع خطبه هاي نماز جمعه من است" و اين سخن به اين معنا بود كه ولي فقيه او "ولي" اي بود كه در اين جمله بكار مي برد يعني خودش!
 
مردم خالق 9دي و نمايندگان محترم!
 
بدانيد پروژه دشمن از اين پس براندازي جمهوري اسلامي نيست بلكه آنها از اين پس، به دنبال بازگرداندن كساني هستند كه شعار حمايت از جمهوري اسلامي را بر زبان سر مي دهند اما در دل اعتقادي به ولايت فقيه ندارد كه مشكل استكبار با ساختار حكومتي جهوري اسلامي نيست والا اين پاكستان، كشوري در همسايگي ما كه آن هم جمهوري اسلامي است و اتفاقا بمب اتم هم دارد اما نه تحريم مي شود و نه تهديد.
 
مشكل آنها با ولايت فقيه است و بناي فتنه گران در آينده بر آن است كه از اين پس در زبان بگويند ولايت فقيه اما در عمل كار خودشان را انجام دهند. اين شيوه جديد جريان نفاق براي نفوذ است. بنابر اين ملاك هر كس را در ولايت مداري، ميزان تطبيق عملش با سياست ها و خط قرمزهاي ولايت بدانيد نه ميزان تطبيق زبانش كه نفاق جديد در حال پوست اندازي و فتنه جديد است.
 
بجاست در اين روز گرامي كه يادآور حماسه 9دي است، از همه دوستان و همكاران خود در هفته نامه 9 دي كه هر هفته با انتشار هفته نامه اي به اين نام، ياد يوم الله 9دي را در عرصه رسانه كشور زنده مي كنند و با قلم خود مطالبات مردم انقلابي در اين روز را پيگيري مي كنند، تشكر كنم و از همه عزيزاني كه ناخواسته به دليل اشكاتي كه در ذات كار رسانه و فعاليت بشر جايزالخطاست، اجحافي در حق آنان شده، عذر بخواهم و حلاليت بطلبم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها