کد خبر: ۱۹۴۱۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۱ دی ۱۳۹۲
مربي اسبق دروازه‌بانان تيم ملي اميد کشورمان گفت: نظر من اين است که اگر قرار بود تيم زير 22 سال فعاليتش ادامه داشته باشد منصوريان به علت شناخت از بازيکنان و فضاي اين تيم گزينه مناسبي براي هدايت آن بود.
هادي طباطبايي در گفت‌وگو با فارس، درخصوص مشکلات تيم ملي زير 22 سال کشورمان که منجر به کناره‌گيري عليرضا منصوريان از سرمربي‌گري آن شد گفت: چيزي که در ابتدا بايد مشخص شود اين است که بايد ببينيم متولي و صاحب اين تيم کيست؟ آيا فدراسيون فوتبال متولي آن است يا کميته ملي المپيک؟ همين ناهماهنگي‌ها باعث شده تا هيچگاه برنامه‌ريزي و تدارکات خوب و مناسبي براي اين تيم شکل نگيرد و کش‌مکش‌هاي اين دو مجموعه باعث شده تا نتايج نامطلوبي بگيريم.

وي ادامه داد: موضوع ديگري که حائز اهميت است به شرايط سني بازيکنان برمي‌گردد که بعضي از آنها سرباز هستند و بعضي ديگر درگير مسابقات ليگ برتر و براي همين موضوع مي‌بينيم که تعامل کمتري بين باشگاه‌ها و تيم‌ملي اميد و يا تيم‌ملي زير 22 سال انجام مي‌شود.

دروازه‌بان اسبق تيم‌ملي فوتبال کشورمان در مورد اينکه تيم منصوريان تيم ملي زير 22 سال بود و نه تيم ملي اميد اظهار داشت: اين معضلي است که گريبان فوتبال ما را گرفته. زماني که ما در مسابقات گوانگجو چهارم شديم بايد از فرداي همان روز به فکر اين تيم مي‌افتاديم و با کشف استعدادهاي مناسب تيم درخور شأني براي مسابقات آماده مي‌کرديم اما خيلي راحت زمان‌سوزي کرديم و حالا هم که زمان گذشته و روز از نو روزي از نو.

مربي اسبق دروازه‌بانان تيم ملي اميد ادامه داد: خيلي‌ها مي‌گويند به المپيک هم نرويم اتفاقي نيفتاده است. 36 سال به المپيک نرفتيم و چهار سال ديگر هم نرويم. فوتبال ما دچار روزمرگي شده و تا برنامه‌ريزي مناسبي نباشد شاهد شکوفايي آن نخواهيم بود. گاهي اتفاق‌هايي مي‌افتد که ما را گول مي‌زند مثل برد مقابل تيم ملي کره‌جنوبي و ما در باد همان برد مي‌خوابيم و فکر مي‌کنيم که از اين تيم سرتريم اما در واقع مي‌بينيم که اينگونه نيست.

طباطبايي افزود: همانطور که گفتم تيم ما تيم اميد و تيم زير 22 سال ما چند مشکل دارد که در وهله اول بايد صاحب خودش را بشناسد چراکه تنش‌ها بر روي عملکرد اين تيم تاثير منفي مي‌گذارد ما قبل از مسابقات گوانگجو سه سال تيم را در اختيار داشتيم اما فقط روز قبل از رفتن به چين به صورت کامل تيم را در اختيار گرفتيم اما در داخل مسابقات هم باز شاهد بوديم که تيم ناقص در اختيارمان داشتيم چراکه تيم ذوب‌آهن بازيکن خودش را از ما گرفت تا در ليگ قهرمانان آسيا بازي کند.

وي در پايان گفت: نظر من اين است که اگر قرار بود تيم زير 22 سال فعاليتش ادامه داشته باشد منصوريان به علت شناخت از بازيکنان و فضاي اين تيم گزينه مناسبي براي هدايت آن بود اما من نمي‌دانم که چه تفکراتي پشت اين تيم است و قرار است چه تصميماتي براي اين تيم گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها