کد خبر: ۱۹۴۲۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۲ دی ۱۳۹۲
ضرغامی در کنگره شهدای مازندران عنوان کرد
رئیس سازمان صدا و سیما‌ گفت: در فتنه 88 شبکه‌های ‌بی‌.بی.سی فارسی، صدای آمریکا و صدای انگلیس با ساخت برنامه‌‌ علیه ایران، ‌اغتشاشگران را خیابان به خیابان هدایت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز در مراسم اجلاسیه 10 هزار شهید مازندرانی در مصلای مرکز مازندران اظهار داشت: شهدا بازی برد ـ برد را برای خدا شروع کردند و به انتها رساندند.

* برنده واقعی ‌‌شهدا هستند‌

وی با اشاره به اینکه خداوند در این زمینه می‌فرماید‌ «اگر کشتی برنده‌ هستی و اگر کشته شدی هم برنده هستید»، خاطر‌نشان کرد: اگر کسی با خدا مقابله می‌کند و ایستادگی می‌کند ضرر در کارش نیست و این را قرآن می‌گوید و در تورات و انجیل هم مطرح شده است. 

ضرغامی با اعلام اینکه در فرهنگ قرآنی بازنده بودند وجود ندارد، تصریح کرد: کسی بهتر از خدا به امرش وفا نمی‌کند آدم وقتی معامله می‌کند می‌بیند که طرف مقابل وفا می‌کند یا خیر، اما خدا می‌فرمایند زمانی که با من معامله می‌کنید، برنده هستید.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برنده واقعی که صحنه را بردند، شهدا هستند، گفت: زمانی می‌خواهیم با دشمن مذاکره و گفت‌وگو کنیم در حداقل‌هاست و در این گفت‌گو باید معلوم شود یک طرف ظالم و دشمن قدار است و ان‌شاالله مسیر کشور همین‌طور است.

 

* در مذاکر‌ات باید برد هدف باشد

ضرغامی با اشاره به اینکه معامله با آمریکا به قصد لذت بردن حرام است، تصریح کرد: باید همه هوشیار باشند و هدایت عالی مذاکرات را داشته باشند و این برای ما برد ـ برد است.

وی با اعلام اینکه ما در دنیا با وجود تبلیغاتی که انجام می‌شود با این تریبون‌ها نشان می‌دهیم که ما اهل گفت‌و گو هستیم، گفت: به تعببیر مقام معظم رهبری کسانی باید گفت‌وگو کنند که کینه آمریکا را داشته باشند.

 

*حقوق بشر حربه زنگ‌زده دشمن در برابر ایران است

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود گفت: حقوق بشر حربه زنگ‌زده‌ای است که دشمن علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

‌ضرغامی ‌افزود: مدیران کشور ما باید مشکلات داخلی بین خودشان را در کنار هم و همانند سرداران دوران دفاع مقدس حل کنند.

وی با اشاره به اینکه حقوق بشر حربه زنگ زده‌ای است که دشمن علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده است، گفت: دشمنان ما در حالی ادعای حقوق بشری سر می‌هند که خودشان برخوردهای نامناسبی در آمریکا با رسانه مستقل کردند.

 

* اشتباه مسئولان دهه 60 در راه‌اندازی ماهواره

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه برخوردهای قهری زیادی به رسانه‌‌های بین‌المللی کشور می‌شود، ابراز داشت: در دهه 60 تا 70 مسئولان برای راه‌اندازی ایستگاه‌های ماهواره‌‌ای اشتباه کردند و الان ما دچار مشکل هستیم.

وی با اشاره به اینکه ‌حساسیت این مسئله مهم در د‌هه 60 تا 70 در کشور درک نشده بود، گفت: امروز ما در زمینه ماهواره اجاره‌نشین ماهواره‌های دنیا برای راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی هستیم، هر چند دیگر کشورهای دنیا نیز اجاره‌نشین ماهواره‌های دیگر کشورها هستند.

 

*ارائه مستند عملکرد ‌شبکه‌های خارجی در فتنه 88 به سازمان ملل‌

ضرغامی با بیان اینکه شبکه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی در زمان فتنه ‌برنامه می‌ساختند، افزود: عملکرد تمام شبکه‌های خارجی را مستند کردیم و به سازمان ملل ارائه کردیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای بی‌.بی.سی فارسی، صدای آمریکا و صدای انگلیس برنامه‌های زیادی علیه کشور ما به روی آنتن می‌بردند، تصریح کرد: مجری برنامه‌های این رسانه‌ها اغتشاشگران را خیابان به خیابان هدایت می‌کردند.

 

*آموزش ساخت بمب دستی توسط رسانه‌های خارجی در فتنه 88

رئیس سازمان رسانه ملی با اعلام اینکه در زمان فتنه اتاق جنگ علیه جمهوری اسلامی رسانه‌های خارجی بودند، گفت: در شبکه‌های دیگری آموزش ساخت بمب دستی را می‌دادند.

وی با بیان اینکه ساخت بمب در رسانه‌های ضد ایرانی همانند آموزش آشپزی ارائه می‌شد، ابراز داشت: در سال‌های گذشته ما یک فیلم ‌درباره برنامه‌های اسرائیل ساختیم، شبکه سحر را از زیر ماهواره قطع کردند، اینها با صراحت مواضع خود را اعلام می‌کنند اما برای ما مشکل است.

 

*خانواده‌های شهدا با خدا معامله کردند‌

 

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا با خدا معامله کردند، ابراز داشت: خیلی از خانواده‌های شهدا در گمنامی زندگی می‌کنند و مثل مردم عادی هستند و بنای محکم ساختند و این بنا برای ملت بنای محکمی است و بنای جاوید برای ملت ایران هستند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها