کد خبر: ۱۹۴۳۲۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۱۲ دی ۱۳۹۲
سلام نيکلا آنلکا به سبک نازي ها پس از به ثمر رساندن گل در انگليس که از آن به عنوان اقدامي ضد يهودي نام برده شد، خشم رژيم صهيونيستي را برانگيخته است.

به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از سلام جنجالي نيکلا آنلکا پس از به ثمر رساندن گل در بازي روز سه شنبه بين تيم هاي وست برومويچ آلبيون و وست هام يونايتد در ليگ برتر انگليس، سياست مداران و تحليل گران رسانه اي اين اقدام را نشانه اي از افزايش احساسات ضد يهودي در اروپا مي دانند و مي گويند فرانسه از اين گونه اقدامات در امان نمانده است.

 

برخي حرکت آنلکا را نوعي يهودي ستيزي مي دانند در حالي که خود او اين موضوع را تائيد نکرده است.

 

آويگدور ليبرمن وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي در صفحه اجتماعي خود اعلام کرد: «اوضاع در اروپا در ارتباط با يهوديان و اسرائيل بغرنج شده است.»

 

کميته پارلماني رژيم صهيونيستي در امور مهاجرت يهوديان روز دوشنبه تشکيل جلسه داد تا به بررسي "افزايش اقدامات ضديهودي" بپردازد.

 

يولي ادل اشتين رئيس پارلمان اشغالگران قدس اين حرکت را موج "جديد يهودي ستيزي" توصيف کرد.

 

در حالي که آنلکا از اقدام خود دفاع مي کند و آن را تنها يک ژست توصيف مي کند، يول رازووزو رئيس کميته پارلماني رژيم صهيونيستي در امور مهاجرت يهوديان هشدار داد: «اگر ما براي حل و فصل چنين موضوعاتي اقدامي نکنيم چنين رفتارهايي به اقدامات خشونت آميز منجر خواهند شد.»

 

اين در حالي است که يکي از مقامات سفارت فرانسه در تل آويو به اعضاي کميته پارلماني اشغالگران قدس در امور مهاجرت يهوديان درباره تعهد دولتش در ارتباط با حفظ امنيت يهوديان در فرانسه اطمينان داده بود.

 

بن درور ستون نويس روزنامه معاريو هشدار داد: «اين حرکت يک شوخي نيست.»

 

بر اساس تخمين هاي مختلف، شمار يهودياني که در فرانسه زندگي مي کنند بين 350 تا 500 هزار نفر است.

 

به گزارش خبرگزاري فرانسه از بيت المقدس، در سال 2013، بيش از سه هزار يهودي از فرانسه به سرزمين هاي اشغالي مهاجرت کردند که در مقايسه با سال 2012، 63 درصد افزايش نشان مي دهد.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها