کد خبر: ۱۹۴۳۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۴ دی ۱۳۹۲
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از متلاشی شدن باند سارقان خانوادگی در کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند سه نفر و شامل یک زن و دو دخترش بودند.
به گزارش 598، سرهنگ علیرضا مرزبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از چند ماه گذشته چندین مورد گزارش سرقت های مشابه به پلیس آگاهی کرمانشاه ارجاء شد که طی آن سارقان پس از خوراندن نوشیدنی و خوراکی مسموم و خواب آور اقدام به سرقت از بانوان مسن و پا به سن گذاشته می کردند.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش ها، پلیس آگاهی کرمانشاه به صورت ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد تا اینکه موفق شد چند روز قبل این باند سارق را شناسایی و دستگیر نماید.


سرهنگ مرزبانی یادآور شد: پس از دستگیری از این باند سرقت مشخص شد آن ها اعضای یک خانواده شامل مادر و دو دخترش هستند که به بهانه پخش نذری و خیرات برای اموات اقدام به خوراندن نوشیدنی ها و خوراکی های مسموم در باغ فردوس، اماکن زیارتی و اتوبوس ها می کنند و پس از بیهوشی قربانیان خود، اقدام به سرقت از آن ها می نمایند.

وی یادآور شد: سرقت پول، طلاجات و اموال با ارزش هدف اصلی باند سارقان خانوادگی در کرمانشاه بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این باند برای تحریک احساسات قربانیان، عکسی را به عنوان همسر، برادر و یا پسر خود نیز به آنان نشان می دادند و سپس با خوراندن خوراکی های مسموم اقدام به سرقت می کردند.

وی در پایان ضمن هشدار به مردم نسبت به مراقبت از خود در برابر چنین افرادی و امتناع از دریافت خوراکی، در عین حال از از عموم خواست تا اگر در دام این باند سارق گرفتار آمده اند شکایت خود را به پلیس آگاهی کرمانشاه ارجاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها