کد خبر: ۱۹۴۹۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۵ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه سورينت به نامه رييس سازمان ليگ پاسخ داد.
به نقل از سايت سورينت؛پيرو نامه رئيس سازمان ليگ حرفه اي فوتبال ايران به مديرعامل باشگاه راه‌اهن سورينت ، مبني بر تعيين مبلغ درخواستي سازمان ليگ حرفه اي فوتبال ايران از سازمان صدا وسيما براي پرداخت حق پخش تلويزيوني ، رئيسي کيا پاسخ نامه رسمي تاج را داد.

رياست محترم سازمان ليگ حرفه اي فوتبال

جناب آقاي مهندس تاج

باسلام ؛

احتراماً ، پيرو نامه مورخ 17/09/1392 جنابعالي به رياست محترم سازمان صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران با موضوع پرداخت حق پخش تلويزيوني و مبلغ درخواستي آن سازمان ، نظر و پيشنهاد اين باشگاه را در اين خصوص به استحضار مي‌رساند :

اولاً مبلغ ابرازي و درخواستي 150 ميليارد توماني توسط سازمان ليگ براي حق پخش فصل آتي معقول و مناسب است و همچنين تنظيم اين گونه نامه‌ها که مبين حقوق حقه فوتبال مي باشد و متعاقب آن ، سازمان صدا و سيما را در مسير پاسخگويي در قبال حقوق مادي و معنوي فوتبال قرار مي‌دهد .

ثانياً پيشنهاد مي‌گردد حسب فرمايشات وزير محترم ورزش در جهت ايجاد و توليد در آمد توسط تيم هاي دولتي و عدم مساعدت و کمک دولت و وزارت ورزش و جوانان به تيم هاي دولتي ، از طريق سازمان ليگ فوتبال ايران به دولت و مجلس پيشنهاد شود که کليه مساعدت هاي مالي و بودجه باشگاههاي دولتي قطع و در عوض ، وجوهي که تعلق آنان به باشگاه‌ها چه براساس قوانين جاريه مملکتي و چه بر اساس تکليف فيفا جز حقوق مسلم ورزشي و غير قابل انکار است از قبيل حق پخش تلويزيوني و ... بموقع و به ميزان واقعي و بي هيچ بهانه‌اي پرداخت گردد . بدين ترتيب باشگاه¬ها در صورت دريافت حقوق خود از جمله حق پخش خواهند توانست حتي بدون کمک دولت از عهده اداره امور جاري خود برآيند.

همچنين قابل ذکر است که به موجب قانون اساسي ، صدا و سيما نمي‌تواند انحصاري بودن فعاليت خود را وسيله اضرار ديگران قراردهد. بنابراين بايد بين انحصاري بودن فعاليت صدا و سيما در ايران و رعايت و اداي حقوق مادي و معنوي اشخاص از جمله سازمان ليگ فوتبال ، رابطه‌اي مبتني بر اداي حقوق فوتبال شکل بگيرد نه اينکه با توسل به انحصاري بودن فعاليت صدا و سيما از اداي حقوق جامعه فوتبال خوداري شود .

صادق رئيسي کيا

مديرعامل و عضو هيات مديره

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها