کد خبر: ۱۹۵۱۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرمربي ميلان تاييد کرد که در پايان اين فصل سري آ ايتاليا از اين تيم جدا خواهد شد و گفت: هياهوي ايجاد شده در خصوص اين تصميم را درک نمي‌کند.

ماسيميليانو آلگري که اولين بار در مصاحبه هفته گذشته با يک روزنامه جدايي از ميلان را اعلام کرد، در يک کنفرانس خبري گفت که پس از چهار سال حضور در ميلان اين تيم را ترک خواهد کرد و تصميم خود را به آدريانو گالياني رئيس اجرايي باشگاه اطلاع داده است.

وي به خبرنگاران گفت: من قبل از کريسمس درباره جدايي از ميلان در ماه ژوئن با گالياني صحبت کردم.

آلگري گفت: روز گذشته بايرن مونيخ اعلام کرد که با روبرت لواندوفسکي از تيم رقيب(بورسيا دورتموند) قرارداد امضا کرده و اين امر بايد در ايتاليا نيز به امري عادي تبديل شود.

سرمربي ميلان افزود: ما حرفه اي هستيم و بايد تا پايان قرارداد به خوبي کار کنيم. من چهار سال در اين باشگاه بودم و از برلوسکني رئيس باشگاه و آدريانو گالياني و مجموعه باشگاه به خاطر فرصتي که براي هدايت اين تيم مهم در اختيارم گذاشتند تشکر مي‌کنم.

ميلان که روز دوشنبه ميزبان آتالانتا ميانه جدولي است، در اين فصل تنها در چهار بازي پيروز شده و با 19 امتياز از 17 بازي در رده 13 جدول رده بندي سري آ قرار دارد.

آلگري با اشاره به شايعات مبني بر اينکه کلارنس سيدورف که هماکنون در بوتافوگو برزيل توپ مي‌زند جايگزين وي خواهد شد گفت: هيچ چيز تصميم من را عوض نخواهد کرد.

وي گفت: باشگاه فرد مناسبي را براي جايگزيني من پيدا خواهد کرد، فردي که لياقت اين تيم را داشته باشد. سيدورف بازيکن بسيار باهوشي است... مربيگري موضوع متفاوتي است، اما من مي‌دانم که باشگاه فردي را انتخاب خواهد کرد که بتواند که نتايج مورد انتظار را کسب کند.

آلگري در سال 2010 سرمربيگري آث ميلان را برعهده گرفت و در اولين فصل حضور خود اين تيم را قهرمان سري آ کرد و در سال دوم به مقام نايب قهرماني رساند.

ميلان سپس بازيکنان برجسته اي نظير زلاتان ابراهيمويچ را در تابستان 2012 به فروش رساند تا بتواند دخل و خرج خود را متعادل کند و روي جوانان اين تيم حساب کرد.

اين در فصل گذشته سري آ به مقام سوم رسيد اما در اين فصل به دليل مصدوميت بازيکنانش عملکرد بدي داشته است.

آلگري گفت: دو سال باشگاه تيمي را در اختيار من گذاشت که قهرمان ليگ شويم ولي سپس اوضاع تغيير کرد. ما مجددا با بازيکنان جواني شروع کرديم که در ليگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبي داشتند. براي مدت چهار سال ما از مرحله گروهي ليگ قهرمانان بالا آمده ايم.

ميلان به رغم عملکرد ضعيف در سري آ تنها تيم ايتاليايي است که هنوز در رقابتهاي اين فصل ليگ قهرمانان اروپا باقي مانده و بايد در اولين بازي دور بعدي اين رقابتها به مصاف اتلتيکو مادريد برود.

آلگري گفت: مي‌خواهم دوران حضورم در اين تيم را به بهترين شکل ممکن به پايان برسانم. من نمي‌دانم که ما قادر خواهيم بود که به کورس قهرماني در ليگ بازگرديم يا خير ولي براي آن تلاش مي‌کنيم.

وي افزود: همه فکر مي‌کنند ما در ليگ قهرمانان اروپا نيز شانسي نداريم ولي من معتقدم ما بخت خوبي براي صعود به دور بعدي اين رقابت‌ها داريم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها