کد خبر: ۱۹۵۱۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۶ دی ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال صبح امروز در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار شد.

تيم فوتبال استقلال تمرينات خود را از ساعت 11 و 30 دقيقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار کرد.

به گزارش فارس،در تمرين امروز سياوش اکبرپور، مجيد غلام‌نژاد، احمد جمشيديان، کبه و آرش برهاني حضور نداشتند.

*مهاجم شماره 9 تيم استقلال همچنان در تمرينات تيمش غايب است و قرار است اين بازيکن امروز در کمپ زنده ياد حجازي تمرينات اختصاصي را انجام دهد.

*مهمترين نکته تمرين امروز آبي‌پوشان شايعه جدايي جواد نکونام از استقلال بود اين بازيکن بدون توجه به شايعات در تمرين امروز تيمش حضور داشت ولي صحبت‌هاي پيچيده شده در محل تمرين آبي‌پوشان اين شايعه را قوت بخشيد که کاپيتان تيم ملي ايران در حال جدايي از استقلال است.

*کارواليو هافبک برزيلي که 2 روز پيش وارد ايران شده است از امروز خود را به کادر فني تيم استقلال معرفي کرد. اين بازيکن به محض ورود به سالن وزنه از کادر فني درخواست لباس کرد که البته اين مسئله براي استقلالي‌ها عجيب بود که چرا اين بازيکن همراه خود لباس نياورده است. آنها اعتقاد داشتند که هر بازيکن حرفه‌اي به هر تيمي که مي‌رود براي تمرين بايد يک دست لباس همراه خود داشته باشد.

*آندرانيک تيموريان امروز با چهره‌اي بشاش در تمرين آبي‌پوشان حاضر شد وي در ابتدا با عليرضا نيکبخت واحدي خوش و بش مي‌کرد و سپس با ساموئل به صحبت پرداخت همين اتفاق باعث شد تا عکاسان حاضر در تمرين به سمت وي رفته و از او تصاوير و عکس بگيرند که تيموريان با خنده به آنها گفت: چه خبر است مگر (مايکل جکسون) آمده که عکس مي‌گيريد.

*سيدمهدي رحمتي، پژمان نوري، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي و محمد قاضي زودتر از سايرين در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر بودند و به تمرين پرداختند.

*جواد نکونام در حاشيه تمرين امروز با مهدي رحمتي و کريم بوستاني به صحبت پرداخت.

*امير قلعه‌نويي بعد از گذشت 10 دقيقه از تمرين آبي‌پوشان وارد سالن وزنه شد و با لباس شخصي برنامه‌هاي تمريني آبي‌پوشان را زير نظر گرفت.

*کنفدراسيون فوتبال آسيا پاسخ نامه ميرشاد ماجدي مبني بر اينکه از اين پس بهترين مدير و سرپرست باشگاه‌ها هم در مراسم انتخاب بهترين‌هاي آسيا معرفي شوند را داد و ماجدي نيز در اين خصوص با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

*محور اصلي برنامه‌هاي تمريني امروز آبي‌پوشان کار با وزنه بود و قرار است استقلالي‌ها 14 و 30 دقيقه فردا در کمپ زنده ياد حجازي برنامه‌هاي تاکتيکي خود را براي ديدار مقابل استقلال خوزستان پيگيري کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها