کد خبر: ۱۹۵۲۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۶ دی ۱۳۹۲
تمرین تیم فوتبال استقلال صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار کرد.

*در تمرین امروز سیاوش اکبرپور، مجید غلام‌نژاد، احمد جمشیدیان، کبه و آرش برهانی حضور نداشتند.

*مهاجم شماره 9 تیم استقلال همچنان در تمرینات تیمش غایب است و قرار است این بازیکن امروز در کمپ زنده یاد حجازی تمرینات اختصاصی را انجام دهد.

*مهمترین نکته تمرین امروز آبی‌پوشان شایعه جدایی جواد نکونام از استقلال بود این بازیکن بدون توجه به شایعات در تمرین امروز تیمش حضور داشت ولی صحبت‌های پیچیده شده در محل تمرین آبی‌پوشان این شایعه را قوت بخشید که کاپیتان تیم ملی ایران در حال جدایی از استقلال است.

*کاروالیو هافبک برزیلی که 2 روز پیش وارد ایران شده است از امروز خود را به کادر فنی تیم استقلال معرفی کرد. این بازیکن به محض ورود به سالن وزنه از کادر فنی درخواست لباس کرد که البته این مسئله برای استقلالی‌ها عجیب بود که چرا این بازیکن همراه خود لباس نیاورده است. آنها اعتقاد داشتند که هر بازیکن حرفه‌ای به هر تیمی که می‌رود برای تمرین باید یک دست لباس همراه خود داشته باشد.

*آندرانیک تیموریان امروز با چهره‌ای بشاش در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد وی در ابتدا با علیرضا نیکبخت واحدی خوش و بش می‌کرد و سپس با ساموئل به صحبت پرداخت همین اتفاق باعث شد تا عکاسان حاضر در تمرین به سمت وی رفته و از او تصاویر و عکس بگیرند که تیموریان با خنده به آنها گفت: چه خبر است مگر (مایکل جکسون) آمده که عکس می‌گیرید.

*سیدمهدی رحمتی، پژمان نوری، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی و محمد قاضی زودتر از سایرین در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند و به تمرین پرداختند.

*جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز با مهدی رحمتی و کریم بوستانی به صحبت پرداخت.

*امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت 10 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان وارد سالن وزنه شد و با لباس شخصی برنامه‌های تمرینی آبی‌پوشان را زیر نظر گرفت.

*کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه میرشاد ماجدی مبنی بر اینکه از این پس بهترین مدیر و سرپرست باشگاه‌ها هم در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا معرفی شوند را داد و ماجدی نیز در این خصوص با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

*محور اصلی برنامه‌های تمرینی امروز آبی‌پوشان کار با وزنه بود و قرار است استقلالی‌ها 14 و 30 دقیقه فردا در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را برای دیدار مقابل استقلال خوزستان پیگیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها