کد خبر: ۱۹۵۳۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۶ دی ۱۳۹۲
بازيکن سابق پرسپوليس گفت:‌ از صحبت‌هاي من در مورد جشن 50 سالگي پرسپوليس برداشت بدي شده است.
پژمان جمشيدي در خصوص انتقادش به جشن 50 سالگي پرسپوليس اظهار داشت: احساس مي‌کنم از صحبت‌هاي من برداشت نامناسبي شده است. من معتقدم نفس عمل کار پسنديده‌اي بود و تنها گله من از نظم مراسم بود نه چيز ديگر.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: از زماني که محمد رويانيان به پرسپوليس آمده کارهاي بزرگي انجام داده است. چندين مراسم براي پيشکسوتان برگزار کرده که اين موضوع در باشگاه‌داري ايران کم‌سابقه به نظر مي‌رسد.

بازيکن سابق پرسپوليس گفت: تاسيس آکادمي، دانشگاه و جذب بازيکنان بزرگ کارهايي است که توسط وي انجام شده است. از سوي ديگر کارهاي جزئي هم مانند حضور آمبولانس که در باشگاه مشکل محسوب مي‌شد، او انجام داده است.

جمشيدي عنوان کرد: در اين شرايط اقتصادي نامناسب برگزاري جشن و تقدير از پيشکسوتان کار بزرگي بود. اينکه از پيشکسوتان در زمان حيات‌شان از آنها تقدير مي‌شود، نشان از مديريت خوب دارد.

وي گفت: باز هم مي‌گويم تنها گله من به نظم مراسم بود. از رويانيان هم تشکر مي‌کنم. 7 سال بود که از پرسپوليس رفته بودم و تنها يک بار با من تماس گرفتند، اما از زماني که رويانيان آمده است چندين بار ما را براي مراسم‌ دعوت کرده‌اند. اميدوارم رويانيان از اين کارها دلسرد نشود و به کارش ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها