کد خبر: ۱۹۵۴۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۷ دی ۱۳۹۲
سرمربي ميلان معتقد است که تيمش نمايش رويايي برابر آتالانتا داشت و شايسته کسب سه امتياز بود.

ميلان پس از سه هفته‌ سرانجام طعم پيروزي را چشيد و با سه گل آتالانتا را از پيش‌رو برداشت و به رده يازدهم جدول رده‌بندي صعود کرد.

به نقل از ايسنا،ماسيميليانو آلگري، سرمربي ميلان از پيروزي تيمش بسيار خوشحال است. او پس از پايان بازي گفت: از اين که با ارائه يک بازي خوب سه امتياز را به دست آورده‌ايم، خوشحال هستيم. پيروزي برابر آتالانتا براي ما بسيار مهم است. بازي رويايي را به نمايش گذاشتيم. اميدوارم که در ديدارهاي آينده هم با همين روال ظاهر شويم. تا پايان فصل جاري پنج ماه باقي مانده است. بايد تا آخرين روز بجنگيم و از جان مايه بگذاريم. ما حرفه‌اي هستيم. بدون شک اعلام خداحافظي‌ام از ميلان بر روي عملکردم تاثير نخواهد گذاشت.

او افزود: وقتي يک مربي تيم بزرگي همچون ميلان را ترک مي‌کند ناکامي براي او به شمار مي‌آيد، چرا که تيمي را ترک مي‌کند که يکي از پرافتخارترين تيم‌هاي جهان است. نمي‌دانم بعد از ميلان در چه تيمي مربيگري خواهم کرد. پيشنهادهايي را به من مي‌شود، بررسي و بهترين آن را انتخاب خواهم کرد.

ميلان با پيروزي برابر آتالانتا 22 امتيازي شد و دو پله در جدول رده‌بندي صعود داشت تا در جايگاه يازدهم قرار بگيرد.

در جدول رده بندي يوونتوس با 49 امتياز صدرنشين است. رم با 41 و ناپولي با 39 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها