کد خبر: ۱۹۵۵۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۷ دی ۱۳۹۲
ستاره برزيلي ميلان از اينکه به بازيکني تاثيرگذار در اين تيم تبديل شده، بسيار خوشحال است. او گفت پس از جدايي از رئال حتي لحظه‌اي به تمام شدن دوران فوتبالي خود فکر نکرد.

ميلان با درخشش کاکا برابر آتالانتا به پيروزي سه بر صفر دست يافت تا پس از سه هفته طعم پيروزي را بچشد. کاکا در اين ديدار دو گل زد و يک پاس گل داد تا جمع گل‌هاي خود را با "روسونري" به عدد 101 برساند.

به گزارش ايسنا،اين هافبک برزيلي که در ميلان به روزهاي اوج خود برگشته است پس از پايان بازي در گفت‌وگويي که با روزنامه کوريره دلو اسپورت داشت، گفت: نمي‌دانم چگونه خوشحالي خود را بر زبان آورم. از اين که براي باشگاه بزرگي چون ميلان بازي مي‌کنم بسيار خوشحال هستم و احساس افتخار مي‌کنم. در پيروزي ميلان برابر آتالانتا سهيم بودم و اين مرا بسيار خوشحال مي‌کند. اميدوارم که در ديدارهاي آينده هم براي ميلان تاثيرگذار باشم.

او افزود: هرگاه صداي تماشاگران را مي‌شنوم که نام مرا بر زبان مي آورند غرق در شادي مي‌شوم چرا که مي دانم تشويق آنها از ته قلب است. هواداران ميلان را بسيار دوست دارم چرا که آنها هميشه رفتار بسيار خوبي با من دارند. پس از جدايي از رئال مادريد حتي لحظه‌اي به تمام شدن خود فکر نکردم. براي رسيدن به روزهاي اوج خود تلاش زيادي داشته‌ام و به اين تلاش خود ادامه خواهم داد.

کاکا در سال 2003 از سائوپائولو برزيل جدا شد و به ميلان پيوست. او خيلي سريع در اين تيم ايتاليايي جا افتاد تا جايي که عنوان بهترين بازيکن جهان را هم به دست آورد. او در سال 2009 با پيشنهاد وسوسه‌ انگيز رئال مادريد مواجه شد و به اين تيم پيوست اما در کهکشاني‌ها روزهاي تلخي را پشت سر گذاشت و در نهايت تصميم گرفت تابستان سال گذشته به ميلان برگردد. اين بازيکن برزيلي در بازگشت به ميلان خوب کار کرده و در روزهايي که روسونري بسيار ضعيف ظاهر مي‌شود او عملکرد خوبي دارد و بار ديگر به چهره محبوب سن سيرو تبديل شده است.

ميلان فصل کابوس‌واري را در رقابت‌هاي سري A پشت سر مي‌گذارد و بدترين نتايج تاريخ خود را کسب کرده است. شاگردان ماسيميليانو آلگري با 22 امتياز در رده نازل يازدهم جدول رده‌بندي قرار دارند که اين براي تيم پرافتخاري چون ميلان اصلا جايگاه شايسته‌اي نيست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها