کد خبر: ۱۹۵۸۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۸ دی ۱۳۹۲
سرمربی تیم کاراته آذرنوین قم گفت: مصدومیت امیر مهدی‌زاده به پایان رسیده و هفته سوم سوپر لیگ حتما وارد تاتامی خواهد شد.

به گزارش 598، هفته سوم از دور رفت سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور در حالی روز جمعه پیگیری می شود که مبارزه تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه سپاهان مهمترین مبارزه هفته به شمار می رود. در هفته سوم سوپر لیگ کاراته که قرار است در باشگاه پیام مخابرات تهران برگزار شود آذرخودرو نوین قم که در مکان سوم جدول رده بندی جای دارد ابتدا با باشگاه پرهام مبارزه خواهد کرد سپس مقابل آوای رزم قرار می گیرد و در سومین مبارزه رودروی شهید داورزنی قرچک خواهد ایستاد.

غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم آذرخودرو قم برای حضور در رقابت‌های هفته سوم سوپر لیگ کاراته، اظهار داشت: از روز شنبه اردوهای تیم برای حضور در هفته سوم سوپر لیگ آغاز شده و خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. در هفته دوم حیدری به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی آسیا یک مصدومیت کوچکی داشت که نتوانست در ترکیب تیم حضور داشته باشد، اما باز هم با آن شرایط ما نتیجه قابل قبولی را کسب کردیم.

وی افزود: در هفته سوم سه دیدار خواهیم داشت که می‌خواهیم با انگیزه‌ای که داریم همه توانایی‌های تیم را به حریفانمان نشان دهیم.

سرمربی تیم کاراته آذرخودرو قم در پاسخ به این سؤال که آیا مصدومیت امیر مهدیزاده به پایان رسیده یا خیر، گفت: مهدیزاده پیش از آغاز هفته دوم در تمرینات تیم با یک مصدومیت کوچکی روبرو شد که با صلاحدید پزشکان وارد تاتامی نشد. خوشبختانه در حال حاضر مصدومیت او به پایان رسیده و به صورت جدی تمرینات خود را پیگیری می‌کند و حتما روز جمعه وارد تاتامی می‌شود.

دباغیان در ادامه در مورد شرایط تیم‌های حاضر در مسابقات سوپرلیگ، اظهار داشت: شرایط هیچ تیمی زنگ تفریح نیست همه تیم‌ها در دو هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند که چقدر آماده هستند. ما نمی‌توانیم با شرایطی که تیم‌ها دارند پیش‌بینی کنیم که روز جمعه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پایان گفت:‌ سال‌های قبل تعداد ملی‌پوشان ما بسیار کم بود، اما امسال با توجه به اینکه تعداد ملی‌پوشان بسیار زیاد است و بین تیم‌ها پخش شده‌اند رقابت‌ها تنگاتنگ شده و این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت مسابقات شده و کار همه تیم‌ها برای کسب امتیاز سخت شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها