کد خبر: ۱۹۵۹۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۸ دی ۱۳۹۲
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با صدور بیانیه‌ای از حضور هیئتی از کشور انگلستان به سرپرستی آقای جک استراو در ایران احساس خطر کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به آیه 28 سوره مبارکه آل عمران دشمن‌شناسی و شناخت ترفندهای جبهه باطل در هر عصری را از وظایف سنگین همه مسلمین دانسته و افزوده شده است: در این عرصه نقش رجال سیاسی، مذهبی بسیار پررنگ‌تر است، چراکه عوام به سبب اعتماد و پیروی از خواص و نخبگان جامعه به نقش‌آفرینی و مقابله با دشمن می‌پردازند.

در این بیانیه آمده است: حضور هیئتی از کشور انگلستان به سرپرستی آقای جک استراو در ایران، اگرچه در نگاه اول به بهانه توسعه روابط دیپلماتیک، فرهنگی و اقتصادی صورت گرفته است اما بوی طمع‌ورزی‌های جدیدی را به مشام دانشجویان بسیج، قشر همیشه در صحنه جامعه متبادر می‌سازد.

در ادامه تصریح شده است: هنوز یادمان نرفته که سال‌های سلطه استعمار پیر به تحمیل عقب‌ماندگی و پس‌رفت علمی، فرهنگی کشورمان منجر شد و هنوز یادمان هست که دوران پهلوی و همسو با سیاست انگلستان در خاورمیانه، به جز کشف و چپاول نفت، به کشف حجاب نیز روی آوردند و یادمان هست که در فتنه 88 با بوق تبلیغات، گوش مردم جهان را از تقلب دروغین پر کردند.

در این بیانیه بیان شده است: چرا شخصی به کشور دعوت می‌شود که زمانی با تعلیق غنی‌سازی اورانیوم، سعدآباد ما را ویران کرد؟ و اینکه کدامین خلأ ما قرار است به دست دشمنان قسم خورده این مملکت پر شود؟

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ما دانشجویان پیرو روح‌الله با اعتماد کامل به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشورمان اعلام می‌داریم که نرمی پارچه‌های مخملین استکبار جهانی را لمس کرده و به خاطر سوءپیشینه روابط انگلستان با ایران، از عادی‌سازی مجدد روابط دو کشور و شروع دخالت‌های مستقیم و غیرمستقیم نمایندگان انگلستان احساس خطر می‌کنیم.

در پایان این بیانیه آمده است: از آنجا که به حول الله هیچ اراده‌ای نمی‌تواند نقطه بازگشت استکبار پیر به ایران اسلامی‌مان باشد، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خصوص کمیسیون سیاست خارجه درخواست داریم موجبات خروج هر چه سریعتر آقای جک استراو و هیئت همراه را از ایران فراهم سازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها