کد خبر: ۱۹۵۹۲۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۱۸ دی ۱۳۹۲
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان شد:
هنوز یادمان نرفته که سالهای سلطه استعمار پیر به تحمیل عقب­ماندگی و پس­رفت علمی- فرهنگی کشور­مان منجر شد و هنوز یادمان هست که دوران پهلوی و همسو با سیاست انگلستان در خاورمیانه، بجز کشف و چپاول نفت، به کشف حجاب نیز روی آوردند و یادمان هست که در فتنه 88 با بوق تبلیغات، گوش مردم جهان را از "تقلب" دروغین پر کردند. حال جای تعجب دارد و سوال اینجاست که چرا لکه های ننگین چهره این دولت کمتر مورد توجه است؟
به گزارش پایگاه 598، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی بیانیه ای نسبت به سفر هیئت پارلمانی انگلستان به ایران انتقاداتی را بیان داشته اند که متن این بیانیه در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

لایَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْکافِرینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنینَ وَ مَنْ یَفْعَلْ ذلِکَ فَلَیْسَ مِنَ اللهِ فی شَیْءٍ إِلّا أَنْ تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقاةً وَ یُحَذِّرُکُمُ اللهُ نَفْسَهُ وَ إِلَى اللهِ الْمَصیرُ (سوره مبارکه آل عمران – آیه 28)

افراد با ایمان نباید به جاى مؤمنان، کافران را دوست و سرپرست خود انتخاب کنند; وهر کس چنین کند، هیچ رابطه اى با خدا ندارد (و پیوند او به کلّى از خدا گسسته مى شود); مگر این که از آنها تقیه کنید (و بخاطر هدفهاى مهمترى کتمان نمایید). خداوند شما را از (نافرمانى) خود، برحذر مى دارد و بازگشت (شما) به سوى خداست.



بنابر آیات قرآن و سیره عملی اهل بیت عصمت (سلام الله علیهم اجمعین)دشمن شناسی و شناخت ترفندهای جبهه باطل در هر عصری از وظایف سنگین همه مسلمین است و در این عرصه نقش رجال سیاسی–مذهبی بسیار پررنگ­تر می­باشد، چراکه عوام به سبب اعتماد و پیروی از خواص و نخبگان جامعه به نقش آفرینی و مقابله با دشمن می­پردازند.

حضور هیئتی از کشور انگلستان به سرپرستی آقای جک استراو در ایران، اگرچه در نگاه اول به بهانه توسعه روابط دیپلماتیک، فرهنگی و اقتصادی صورت گرفته است اما بوی طمع­ورزی­های جدیدی را به مشام دانشجویان بسیج -قشر همیشه در صحنه جامعه –متبادر می­سازد. چراکه هنوز یادمان نرفته که سالهای سلطه استعمار پیر به تحمیل عقب­ماندگی و پس­رفت علمی- فرهنگی کشور­مان منجر شد و هنوز یادمان هست که دوران پهلوی و همسو با سیاست انگلستان در خاورمیانه، بجز کشف و چپاول نفت، به کشف حجاب نیز روی آوردند و یادمان هست که در فتنه 88 با بوق تبلیغات، گوش مردم جهان را از "تقلب" دروغین پر کردند.

حال جای تعجب دارد و سوال اینجاست که چرا لکه های ننگین چهره این دولت کمتر مورد توجه است؟ چرا شخصی به کشور دعوت می شود که زمانی با تعلیق غنی­سازی اورانیوم، سعدآباد ما را ویران کرد؟ و اینکه کدامین خلاء ما قرار است به دست دشمنان قسم خورده این مملکت پر شود؟

ما دانشجویان پیرو روح الله با اعتماد کامل به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشورمان اعلام می­داریم که نرمی پارچه­های مخملین استکبار جهانی را لمس کرده و به خاطر سوءپیشینه روابط انگلستان با ایران، از عادی سازی مجدد روابط دو کشور و شروع دخالت­های مستقیم و غیرمستقیم نمایندگان انگلستان احساس خطر می کنیم. و از آنجاکه به حول الله هیچ اراده­ای نمی تواند نقطه بازگشت "استکبار پیر"به ایران اسلامی­مان باشد، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خصوص کمیسیون سیاست خارجه درخواست داریم موجبات خروج هر چه سریعتر اقای جک استراو و هیئت همراه را از ایران فراهم سازند.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۱۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
۰
۰
اره دانشجویان عزیز انها هم به حرفهای شما سریع گوش خواهند داد !!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
۳
۰
واقعا باعث حقارت و سرافکندگی است.
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۲
۰
۰
قبول حرف ما در درجه دومه، درجه اول اینه که اونا حالیشون بشه که ما خواب نیستیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها