کد خبر: ۱۹۶۳۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۱ دی ۱۳۹۲
ویژه‌های روزنامه قدس؛
قائم مقام وزیر نیرو در یک ادعای عجیب گفته است که تمام روستاهای بالای ۲۰ هزار خانوار برق‌دار هستند و حتی با تأکید بر اینکه صد درصد این روستاها برق‌دار شده‌اند سخن خود را بیان کرده است.

به گزارش 598 ، روزنامه قدس در قالب ویژه‌های امروز شنبه خود نوشت:

*6هزار کارمند مازاد پست

تسنیم: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست در حال حاضر 16 هزار نفر پرسنل دارد، در حالی‌که با 10 هزار نفر هم می‌تواند کار کند.

*اطلاعات مطهری ضعیف است

تسنیم: علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: صحبتهای علی مطهری درباره فتنه و فتنه‌گران نشان دهنده ضعف اطلاعاتی وی است.

*نمایندگان آمریکایی میلیونر هستند

پرس تی وی: نتایج تازه ترین گزارش منتشر شده در آمریکا نشان می‌دهد بیش از نیمی از نمایندگان کنگره، میلیونرهایی هستند که میانگین درآمد آنها طی سال 2012 میلادی بیش از یک میلیون دلار بوده است.

*مرتضوی برای چه کتابی 30 میلیون داد؟

ایسنا: بر اساس گزارش تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تأمین‌ اجتماعی، سعید مرتضوی در دوران ریاستش بر این سازمان مبلغ 30 میلیون تومان از صندوق تأمین اجتماعی بابت خرید 2 هزار نسخه یک کتاب پرداخت کرده است. این کتاب با عنوان «دوستت دارم ای مادر» به کوشش و گزینش «محمدرضا فلاح تفتی» - که هم فامیل خانم وی است- منتشر شده است.

*پرونده اخیر معادله چند ده مجهولی است

خبرآنلاین: محمد علی پور مختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در یک برنامه تلویزیونی درباره موضوع بابک زنجانی، گفت: پرونده اخیر یک معادله چند ده مجهولی است. از یک طرف بحث تحریمهاست، از یک طرف بحث حضور بانکهای خصوصی و دولتی خارجی، بانک مرکزی و وزارت نفت در پرونده مطرح است و بازیگران و عوامل مختلف زیادی در این پرونده وجود دارند.

*فعال شدن فیسبوک منتسب به قالیباف

فارس: صفحه فیسبوک منتسب به محمدباقر قالیباف شهردار تهران پس از وقفه چند ماهه، فعال شد.

*آغاز فعالیت دانشگاه احمدی‌نژاد

مهر: مرکز آموزش زبانهای خارجی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان علیرغم طی نکردن فرایند اخذ مجوز آغاز بکار کرد.

*اشتباه 1000برابری قائم‌مقام وزیرنیرو

برق نیوز: قائم مقام وزیر نیرو در یک ادعای عجیب گفته است که تمام روستاهای بالای 20 هزار خانوار برقدار هستند و حتی با تأکید بر اینکه صد درصد این روستاها برقدار شده‌اند سخن خود را بیان کرده است. ستار محمودی در همایش ائمه جماعات و مسؤولان امور فرهنگی صنعت آب و برق کشور در دانشگاه فرهنگیان مشهد این سخنان را بیان کرده است. این در حالی است که هنوز مکانی با 20 هزار خانوار با عنوان روستا وجود ندارد.

*استاد الازهر هم فتوا داد!

ادیان نیوز: در یک اتفاق عجیب، سعدالدین هلالی یکی از استادان فقه و ادیان دانشگاه الازهر، نوشیدن و خرید و فروش شراب را حلال اعلام کرد.

*ضرب و شتم آمر به معروف در مرند

واحد مرکزی خبر: حجت الاسلام و المسلمین اکبر مرندی رئیس دفتر سابق امام جمعه مرند در بیمارستان این شهر در حین امر به معروف و نهی از منکر بدست شرور سابقه دار مورد ضرب و شتم قرار گرفت. گفتنی است؛ فرد مهاجم بازداشت شده است.

*1700 بار تماس با اورژانس!

جهان: مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم از دستگیری مزاحم تلفنی اورژانس قم خبر داد که بیش از هزار و 726 بار با اورژانس تماس گرفته بود.

*سؤال حق مجلس است

فارس: حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرسیدن سؤال از وزرا ابزار نظارتی مجلس است،‌ گفت: نمی‌توان این حق را از وکلای ملت گرفت زیرا طبق قانون اساسی، این حق به نمایندگان داده شده است.

*بالگردهای آپاچی در راه عراق

الف: روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که احتمالاً دولت آمریکا در راستای کمک به عراق در جنگ علیه القاعده، اجازه دادن بالگردهای آپاچی به این کشور را بدهد.

*ناظری برای بیماران جذامی می‌خواند

ایرنا: شهرام ناظری استاد موسیقی سنتی کشورمان به نفع بیماران جذامی شهرستان مهاباد در تهران کنسرت اجرا می‌کند.

*سعودی ها دو ارتش دیگر تشکیل می‌دهند

العالم: نواف عبید مشاور وزیر خارجه عربستان سعودی و عضو مرکز علوم و امور بین المللی دانشگاه هاروارد از تلاش عربستان سعودی به منظور تشکیل دو ارتش جدید در منطقه خبر داد.

*استراو: من عاشق ایرانم

قدس آنلاین: جک استراو رئیس هیأت دوستی پارلمانی انگلیس وایران در حاشیه یک نشست خبری در تهران در خصوص اینکه نظر شما درباره ایران چیست، گفت: من عاشق ایرانم.

*ناپدید شدن «عباس یزدی» در دوبی

فارس: پلیس امارات از بازداشت سه نفر در ارتباط با پرونده ناپدید شدن عباس یزدی، تاجر ایرانی- انگلیسی، در زمینه نفت خبر داد. براساس این گزارش، عباس یزدی 44 ساله ژوئن سال گذشته میلادی پس از ارایه اسنادی به دادگاه بین المللی لاهه درباره پرونده قرارداد سال 2009 شرکت ملی نفت ایران با شرکت کرسنت پترولیوم امارات، مفقود شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها