کد خبر: ۱۹۶۴۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۱ دی ۱۳۹۲
چهره خوب هفته، ذوق‌زده هفته و طلبکاران هفته+تصاویر

رویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته را تحت عنوان بسته خبری «خوب، بد، زشت» به مخاطبان خود معرفی کند.

با ما همراه باشید با چهره‌های این هفته:

 

*چهره خوب هفته

چهره برتر این هفته متعلق است به مردی که بدون هیچ حرف و سخنی نشان داد بالاترین مقام و سمت را هم که داشته باشی در برابر تنها یک قدرت برتر در این جهان باید زانو بزنی، در هفته‌ای که گذشت تصویری از      روحانی در رسانه‌ها منتشر شد که نشان داد، فرزند همیشه فرزند است حتی وقتی که رئیس جمهور شود.   

 

*طلبکاران هفته

«سالگرد 9 دی هم عاملی وحدت شکن است!» این جمله اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی در انتخابات 88 است که در ادامه ادعاهای خود با توهین به رئیس جمهور کشورمان سخن وی در خصوص حماسه 9 دی را سخنی خلاف واقع، ناحق، ناپسند و خلاف خواست و اراده مردم دانست.

همچنین تقی کروبی نیز دیگر طلبکار هفته در گفت‌وگو با بی بی سی گفته که «به اعتقاد من برخی از افراد دولت از جمله وزیر اطلاعات و وزیر دفاع در سالگرد 9 دی عبارات بسیار بسیار بدی به کار بردند   .»

 

*لبخند تلخ هفته!

در هفته‌ای که گذشت خانواده قریانیان شهدای هسته‌ای با فردی دیدار کردند که حامل پیامی برای قریانیان تروریسم بود     «دولت انگلیس ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را محکوم کرده است» جمله‌ای که جک استراو رییس هیات پارلمانی انگلیس در هنگام رودرو شدن با تعدادی از فرزندان شهدا و خانواده قربانیان ترور در ایران می‌گوید!

 

*سوء ‌استفاده هفته

این هفته ماجرایی برای یک مداح معروف    در یکی از اتوبان‌های تهران اتفاق افتاد؛ این ماجرا قبل از اینکه مورد بررسی دقیق دستگاه قضایی قرار بگیرد دستخوش ماراتن تبلیغاتی همیشگی رسانه‌های بیگانه برای سوء استفاده از این ماجرا شد؛ نقدهای مختلف صورت گرفته در این زمینه در حالی به سرعت در فضای مجازی منتشر شد که هیچ‌ یک از مسئولان مربوط علت و چگونگی وقوع حادثه را تشریح نکرده بودند.  

 

*می‌خواهم زنده بمانم هفته!

اشتباه در انعکاس یک خبر کافیست تا فرد زنده‌ای از دنیا برود؛ این فرد کسی نیست جز  متخصص جلوه‌های ویژه فیلم‌های سینمایی، عباس شوقی؛ مردی که بعد از وقوع انفجار در پشت صحنه فیلم معراجی‌ها، به عنوان یکی از کشته شدگان حادثه معرفی شد.

 

* تلخ کامی هفته

وقوع انفجار در پشت صحنه یک فیلم سینمایی موجب کشته شدن تعدادی از هنرمندان و مسئولان هنری کشورمان شد؛     رسانه‌های بیگانه با تحلیل‌های غیرواقع تخریب چهره کارگردان این فیلم سینمایی را در دستور کار خود قرار دادند.  

انفجار در پشت صحنه فیلم معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی موجب شد تا مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس، دو نفر از پرسنل این شهرک و همچنین مدیر جلوه‌های ویژه فیلم معراجی‌ها و دستیار وی جان خود را از دست بدهند؛ این حادثه سه مجروح نیز به همراه داشت. 

 

*همراهان برتر هفته!

خانواده‌ای که در تمام شرایط در کنار یکدیگر هستند و سعی خود را می‌کنند تا از هم جدا نشوند.  دادگاه فاطمه هاشمی رفسنجانی در حالی هفته پیش برگزار شد که مهدی، فائزه و یاسر هاشمی به همراه عفت مرعشی، وی را تا محل برگزاری دادگاه همراهی می‌کردند؛ خانواده هاشمی هیچ وقت تنها نیست!   

 

* هنرمند‌ هفته!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست با یک اظهار نظر و عملکرد کاملاً متفاوت عنوان هنرمند هفته رو به خود اختصاص بده!

جنتی هفته گذشته در پاسخ به سوال حمید رسایی، در خصوص توقیف روزنامه زنجیره‌ای بهار گفت: توقیف، اشد مجازات است ... هنر این نیست که بلافاصله روزنامه‌ای را توقیف کنیم؛ اما بلافاصله بعد از این سخنان، هیئت نظارت بر مطبوعات که به ریاست وزیر ارشاد فعالیت می‌کند، نشریه یالثارات را توقیف کرد و به روزنامه وطن امروز و هفته‌نامه 9 دی تذکر داد؛ این هم هنری است برای خودش!

 

* ذوق‌زده هفته

چهره‌های هنری سینما به ندرت وارد مسائل سیاسی می‌شوند، اما یک بازیگر زن سینما در برابر مسائل سیاسی موضع‌گیری‌های قابل توجهی داشته است، از جمله می‌توان به حضور او در بین استقبال کنندگان از تیم مذاکره‌کننده ایران در هنگام ورود به فرودگاه اشاره کرد؛ این بازیگر سینما از بنفش پوش‌های انتخابات 92 است که کاملا محو سخنان رئیس‌جمهور محبوب خود شده است! ببینید؛     

 

* بچه زرنگ‌های هفته!

فاکتور یک میلیونی مصرف قلیان تعدادی از اعضای تیم‌ملی فوتبال امید کشورمان توسط مدیر محل اقامت آنان لو رفت و این خبر شد مهم‌ترین خبر ورزشی این هفته.

عادل فردوسی پور در برنامه 90 این هفته از ماجرایی پرده برداشت که شاید برملا شدن آن برای بسیاری گران تمام شود؛ فردوسی پور در گفت‌وگو با علی منصوریان سرمربی پیشین تیم ملی امید اظهار کرد که فاکتوری یک میلیون تومانی از سوی رئیس هتل محل اقامت ملی پوشان صادر شده که نشان می‌دهد بازیکنان تیم ملی در هتل محل اقامت خود در کیش به مصرف قلیان پرداخته‌اند. 

البته در پی این افشاگری فردوسی پور سرپرست، آنالیزور و پزشک تیم ملی امید محروم شدند؛ پرونده در مورد بازیکنان همچنان باز است و تحقیقات ادامه دارد.

 

*داغ‌ترین ازدواج هفته

 

این هفته بالاخره مجری معروف به درخواست احمدی نژاد که در یک برنامه زنده تلویزیونی ازش خواسته بود ازدواج کند، پاسخ مثبت داد و ازدواج کرد؛ این شما و این مجری حرف گوش کن؛   

 

* اعتراف هفته

 

در حالی که مفتی‌های وهابی با عملکرد خود تا کنون یا به کشتار مسلمانان جهان اقدام کرد‌‌ه‌اند یا حامی اصلی تروریست‌ها بودند اظهارات مفتی اعظم عربستان سعودی     جای بسی تأمل دارد؛ وی پیش از این مدعی ارتباط حزب الله لبنان با یهودیان و همچنین حرام بودن نفرین کردن آمریکا شده بود! گفته است که کشورهای غربی سرمسلمانان کلاه می‌گذارند و تنها دم از حقوق بشر می‌زنند و در برابر کشتارها سکوت می‌کنند؛ این هم اعتراف هفته...

 

 

*چهره بد هفته

دست چهره بد این هفته آغشته به خون مردم بی‌گناه منطقه است، مردمی که باید تاوان زیاده خواهی مردی را بدهند که حاضر است برای بقای آل سعود حمام خون راه بیاندازد؛ مردم سوریه و عراق با توطئه‌های این چهره      بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان به خاک و خون کشیده می‌شوند تا عملاً منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا تأمین شود.

* برای مشاهده تصاویر روی آیکون عکس ها کلیک کنید


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها