کد خبر: ۱۹۶۵۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۱ دی ۱۳۹۲
با وجود فعال بودن هر چهار گیت‌ بلیت‌فروشی ورزشگاه غدیر، بازار سیاه فروش بلیت در اهواز به راه افتاده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که تا دقایقی قبل، بارش شدید باران ورزشگاه غدیر را کاملا خیس کرده بود و حتی بیابان‌هایی که در اطراف ورزشگاه غدیرهستند به دلیل بارش شدید باران پرآب شده‌اند.

* هنوز حدود دو ساعت به برگزاری این دیدار مانده که بازار سیاه بلیت در اطراف ورزشگاه غدیر دیده می‌شود. بلیت 5 هزار تومانی ورزشگاه در حال حاضر 7 الی 8 هزار تومان فروخته می‌شود.

* اتوبان‌های منتهی از اهواز به ورزشگاه غدیر جولانگاه خودروهایی شده که هواداران روی درب‌های ماشین‌های خود نشسته‌اند و با در دست داشتن پرچم‌های سوراخ پرسپولیس به تشویق شدید فولاد خوزستان می‌پردازند.

* در بیرون ورزشگاه نیز پرچم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. اکثر هواداران فولاد خوزستان پیراهن‌های غلامرضا رضایی و اسماعیل شریفات را بر تن کرده‌اند.

* اهوازی‌ها بنرهایی را در شهر نصب کرده‌اند که در آن برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کرده‌اند.

* هواداران فولاد با پوشیدن پیراهن‌های برزیل برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه آمده‌اند.

* گیت‌های بلیت‌فروشی در حال حاضر بسیار منظم است و در آن بلیت‌های بازی فروخته می‌شود. این در شرایطی است که دفعات قبل بلیت‌فروشی‌های ورزشگاه غدیر دچار مشکلاتی بود. این بار با تلاش نیروی انتظامی فعلا 4 گیت بلیت‌فروشی باز شده و هواداران راحت وارد ورزشگاه می‌شوند.

* نیروی انتظامی از آوردن هرگونه وسایل اضافه توسط هواداران که جنبه پرتابی دارد، جلوگیری می‌کند. اطراف ورزشگاه نیز مأموران نیروی انتظامی حضور دارند و اجازه حضور افراد متفرقه در اطراف ورزشگاه را نمی‌دهند.

* در حال حاضر باد شدیدی در اطراف ورزشگاه غدیر می‌وزد تا بعضی هواداران با پتو به ورزشگاه بیایند. هوای اهواز نیز در حال حاضر ابری است.

* رنگ‌آمیزی صورت برای فولادی‌ها به صورت رایگان و برای پرسپولیسی‌ها با هزینه 5 هزار تومانی انجام می‌شود.

* به دلیل کمبود نمازخانه هواداران در مقابل تونل‌ها در حال خواندن نماز هستند.

* با توجه به اینکه حدود یک ساعت و نیم به بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان مانده است حدود دو هزار نفر در ورزشگاه غدیر به سر می‌برند که نیمی از آنها هوادار پرسپولیس هستند و نیمی دیگر هوادار فولاد خوزستان.

* دستگیری چند هوادار پرسپولیس نیز در ابتدای کار باعث شد تا هواداران قرمزپوش اعتراض‌هایی را داشته باشند.

* با توجه به بارش شدید باران، کاوری بر روی چمن ورزشگاه‌ غدیر کشیده شده بود که با نزدیک شدن به بازی آنها برداشته‌ شد و بخشی از زمین که دچار مشکلات کوچکی بود ترمیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها